Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7541130137
REGON: 020463552
Rok założenia:
2014
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W HMK interesuje nas jakość i różnorodność. Zatrudniamy wykwalifikowanych specjalistów, doskonale z...
Jako kadra firmy Jul-Tom zachęcamy przedsiębiorców do współpracy. Chętnie przeprowadzimy dla nich s...
Zajmuję się między innymi coachingiem kariery, oferując Ci wsparcie w planowaniu odpowiedniej ścież...
Nasza firma oferuje kursy i szkolenia otwarte różnego rodzaju, prowadzone są także online. Organiza...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Akademia Juniora Magdalena Imielińska" w rejestrze gospodarczym to: 7541130137. Firma ma numer REGON: 020463552.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Wrocław w województwie dolnośląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2014 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Strońska 25 lok. 8. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 50-571 Wrocław. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.077038280593N, 17.0408161948091E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: magdalena.imielinska@gmail.com. "Akademia Juniora Magdalena Imielińska" to firma działająca w branży Szkolenia i kursy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Akademia Juniora Magdalena Imielińska

Akademia Juniora Magdalena Imielińska, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Akademia Juniora Magdalena Imielińska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.