Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9121775785
REGON: 022374798
Rok założenia:
2014
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Szkolenia BHP i PPOŻ są obowiązkowe zarówno dla nowych, jak i stałych pracowników, ale również kadr...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Aim Agnieszka Kozłowska" w rejestrze gospodarczym to: 9121775785. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 022374798.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Oława w województwie dolnośląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2014 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Bolesława Chrobrego 108 lok. 13. Kod pocztowy do korespondencji to: 55-200 Oława. Kompletne współrzędne GPS to: 50.9427444326115N, 17.2999179946504E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: agnieszka.n86@gmail.com. Firma "Aim Agnieszka Kozłowska" prowadzi swoją działalność w branży Konsulting.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 606 180 710.

Kontakt

Kontakt Aim Agnieszka Kozłowska

Aim Agnieszka Kozłowska, Oława

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Aim Agnieszka Kozłowska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.