Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5272970519
REGON: 38994427700000
KRS: 0000921035
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wólka Czosnowska, Wojska Polskiego 112
Planujesz kupić samochód z USA? Samochód ze Stanów Zjednoczonych i Kanady sprowadzi dla Ciebie firm...
Zapraszamy do Indygo Car Management, miejsca, gdzie zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci indywidua...
Samochód jest podstawowym środkiem komunikacji, zwłaszcza w miejscach, gdzie nie można skorzystać z...
Zajmujemy się skupem oraz sprzedażą używanych samochodów osobowych. Zakup auta z rynku wtórnego umo...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Ah Impresja Sp. z o.o. Sp.k." w rejestrze gospodarczym to: 5272970519. Firma ma numer REGON: 38994427700000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000921035.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2021 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Jana Kazimierza 48 lok. 321. Korespondencyjny kod pocztowy to: 01-248 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.1917295368053N, 20.9742763031815E. Branża Sprzedaż samochodów używanych to dziedzina, w której firma "Ah Impresja Sp. z o.o. Sp.k." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Ah Impresja Sp. z o.o. Sp.k.

Ah Impresja Sp. z o.o. Sp.k., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ah Impresja Sp. z o.o. Sp.k.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.