Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5441543011
REGON: 382845247
Rok założenia:
2022
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Biuro projektowo-reklamowe Chyży stworzyliśmy z myślą o wszystkich osobach prywatnych, ale również ...
Posiadamy spore doświadczenie w branży, przez co możemy efektywnie i umiejętnie świadczyć usługi ar...
Białystok, Grochowa 2 lok. 49
Z naszych usług skorzystało już prawie 2000 zadowolonych Klientów! Stworzyliśmy dla nich około 14 0...
Studio architektury Euro-Projekt w Białymstoku to firma zapewniająca obsługę klientom indywidualnym...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5441543011 została umieszczona firma: "Agnieszka Kosińska Alami". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 382845247.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Choroszczewo w województwie podlaskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2022. Korespondencyjny kod pocztowy to: 17-332 Choroszczewo. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.5417399990869N, 23.04389E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: alami.kosinska94@gmail.com. Firma "Agnieszka Kosińska Alami" prowadzi swoją działalność w branży Architekci.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 731 962 007 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Agnieszka Kosińska Alami

Agnieszka Kosińska Alami, Choroszczewo

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agnieszka Kosińska Alami


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.