Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7151819115
REGON: 363584250
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności są kompleksowe usługi fryzjerskie. Gwarantujemy miłą obsługę i...
W naszym salonie obsługujemy panów w każdym wieku. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla wielu mężczy...
Świadczymy przede wszystkim usługi fryzjerskie. Jest to bezwzględnie nasza wielka pasja, którą chce...
Specjalizuję się w usługach kosmetycznych, które są przede wszystkim moją pasją. Dzięki temu wszelk...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Agnieszka Gazda" w rejestrze gospodarczym to: 7151819115. Firma ma numer REGON: 363584250.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Lublin w województwie lubelskim. Działa na rynku od 2016 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Fabryczna 2. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-301 Lublin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.2381700949432N, 22.5727791431097E. Branża, w której specjalizuje się firma "Agnieszka Gazda" to Salony fryzjerskie.

Oprócz strzyżenia włosów, fryzjerzy pomogą dobrać odpowiedni kolor, który zapewni oczekiwany efekt stylistyczny. Salon fryzjerski pracuje w oparciu o najlepszej klasy kosmetyki pielęgnacyjne, a także nowoczesny sprzęt i sprawdzone metody, co jest gwarancją pełnego zadowolenia Klientów.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Agnieszka Gazda

Agnieszka Gazda, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agnieszka Gazda


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.