Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6482778160
REGON: 364681015
Rok założenia:
2016
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Bytom, Wrocławska 48 lok. 8
Nawet w nowych budynkach, przez użycie odpowiednich artykułów dekoracyjnych, można stworzyć przestr...
Bytom, Strzelców Bytomskich 87b lok. 15
Od ponad 25 lat firma Bellatrix zajmuje się projektowaniem sieci hydraulicznych oraz wszelkiego rod...
Ruda Śląska, Radoszowska 29 lok. 3
W firmie Ekoklima-Projekt realizujemy usługi projektowo-kosztorysowe dedykowane dla budownictwa prz...
Przedsiębiorstwo zajmuje się wszelkimi problemami związanymi z funkcjonowaniem infrastruktury trans...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Agencja Reklamowa "Cleverpug" Paweł Siodłok" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6482778160. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 364681015.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Zabrze w województwie śląskim. Działa na rynku od 2016 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Gagarina 41 lok. 2. Kod pocztowy do korespondencji to: 41-818 Zabrze. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.3257731N, 18.7731383E. Firma "Agencja Reklamowa "Cleverpug" Paweł Siodłok" prowadzi swoją działalność w branży Biura projektów.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Agencja Reklamowa "Cleverpug" Paweł Siodłok

Agencja Reklamowa "Cleverpug" Paweł Siodłok, Zabrze

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agencja Reklamowa "Cleverpug" Paweł Siodłok


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.