Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5882417407
REGON: 364265854
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jednym z najważniejszych elementów oferty firmy TL-Design jest oprogramowanie TLKARTON. Pozwala ono...
W ramach naszych usług zajmujemy się produkcją oraz dystrybucją oprogramowania klasy ERP, które poz...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie kompleksowych usług informatycznych dla branż...
Specjalizujemy się w szeroko pojętej branży komputerowej. Zajmujemy się systemami informatycznymi n...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Agencja Interaktywna Webcentre.pl Marcin Wocial" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5882417407. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 364265854.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wejherowo w województwie pomorskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2016 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Nanicka 16 lok. 14. Korespondencyjny kod pocztowy to: 84-200 Wejherowo. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 54.6301818N, 18.2545162E. "Agencja Interaktywna Webcentre.pl Marcin Wocial" to firma działająca w branży Oprogramowanie komputerowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 535 156 660 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Agencja Interaktywna Webcentre.pl Marcin Wocial

Agencja Interaktywna Webcentre.pl Marcin Wocial, Wejherowo

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agencja Interaktywna Webcentre.pl Marcin Wocial


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.