Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8831222859
REGON: 890699924
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...

O firmie

Firma "Agencja Interaktywna "ŚWIEŻE POMYSŁY" Grzegorz Kobylański" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8831222859. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 890699924.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2016 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Strońska 8 lok. 3M. Kod pocztowy do korespondencji to: 50-540 Wrocław. Kompletne współrzędne GPS to: 51.074007398022N, 17.0415113874616E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: g.kobylanski@wp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Agencja Interaktywna "ŚWIEŻE POMYSŁY" Grzegorz Kobylański" to Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Agencja Interaktywna "ŚWIEŻE POMYSŁY" Grzegorz Kobylański

Agencja Interaktywna "ŚWIEŻE POMYSŁY" Grzegorz Kobylański, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agencja Interaktywna "ŚWIEŻE POMYSŁY" Grzegorz Kobylański


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.