Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8942017140
REGON: 020210874
Rok założenia:
2006

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W biurze projektowym Twierdza zajmujemy się usługami w zakresie projektowania konstrukcji budowlany...
Nasza firma zajmuje się przede wszystkim sporządzaniem kosztorysów budowlanych dla branży budowlane...
Firmę Avesnature w Grudziądzu prowadzimy z myślą o świadczeniu usług w zakresie badań, analiz oraz ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "2m Budownictwo Marta Białoborska" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8942017140. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 020210874.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2006 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Ostrowskiego 30 lok. 233. Korespondencyjny kod pocztowy to: 54-317 Wrocław. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.0948856061063N, 16.973537349444E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: biuro@2mbudownictwo.pl. "2m Budownictwo Marta Białoborska" to firma działająca w branży Ekspertyzy i wdrożenia techniczne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 606 730 391 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt 2m Budownictwo Marta Białoborska

2m Budownictwo Marta Białoborska, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 2m Budownictwo Marta Białoborska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.