Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8231513123
REGON: 712562445
Rok założenia:
2010

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się obsługą księgową oraz rachunkową zarówno dla osób fizycznych, jak i podmiotów gospoda...
Zielonka, prym. Wyszyńskiego 7H lok. 1
Ciągle zmieniające się przepisy księgowe i podatkowe, często na niekorzyść przedsiębiorców, wymagaj...
Zapewniamy wsparcie przedsiębiorcom, prowadzącym firmy o różnej formie opodatkowania, spółki i nie ...
Oferujemy kompleksową obsługę rachunkową podmiotów gospodarczych. Przedsiębiorcom udzielamy porad f...

O firmie

Firma "1. Abu Agnieszka Bujalska 2. Raich S.c. Agnieszka Bujalska Wspólnik SC" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8231513123. Firma ma numer REGON: 712562445.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Marki w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2010 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Platynowa 5. Korespondencyjny kod pocztowy to: 05-270 Marki. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.3314374913975N, 21.1222895966192E. Branża, w której specjalizuje się firma "1. Abu Agnieszka Bujalska 2. Raich S.c. Agnieszka Bujalska Wspólnik SC" to Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt 1. Abu Agnieszka Bujalska 2. Raich S.c. Agnieszka Bujalska Wspólnik SC

1. Abu Agnieszka Bujalska 2. Raich S.c. Agnieszka Bujalska Wspólnik SC, Marki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 1. Abu Agnieszka Bujalska 2. Raich S.c. Agnieszka Bujalska Wspólnik SC


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.