Artykuł sponsorowany

Zastosowanie attyk reklamowych z oferty firmy PSM Technik

Zastosowanie attyk reklamowych z oferty firmy PSM Technik

Reklama zewnętrzna może mieć wiele form, a jedną z nich są szyldy umieszczane przy wejściu do sklepów czy obiektów usługowych. Te także dzielą się na kilka rodzajów, a największe możliwości w zakresie ilości zamieszczonych informacji oraz znakowania dają attyki. Ten format zyskuje coraz większą popularność, a produkcją takiej zabudowy zajmuje się na przykład firma PSM Technik z Gdańska.

Znakowanie firm przez ekspertów

Wyróżnienie siedziby swojego punktu usługowego czy handlowego w przestrzeni miejskiej odgrywa znaczącą rolę, jeśli chodzi o budowanie pozytywnego wizerunku. Istnieje wiele sposobów, aby to zrobić, a doradztwem w tym zakresie służy firma PSM Technik z Gdańska. Działa ona w branży reklamy zewnętrznej już ponad 10 lat, a zespół tworzą doświadczeni specjaliści, zarówno w zakresie projektowania, jak i produkcji oraz montażu takich nośników. Przez ten czas zrealizowali wiele zleceń dla mniejszych – lokalnych – obiektów, a także większych marek o zasięgu ogólnopolskim. Potwierdzeniem jakości świadczonych usług są liczne referencje, wystawione między innymi przez Big Star, Kakadu czy też Sano. Wśród proponowanych rozwiązań oznakowania siedziby firm znajdują się na przykład popularne litery przestrzenne, blokowe, ale również szyldy w postaci attyk reklamowych. Te ostatnie zasługują na szczególną uwagę, zwłaszcza gdy dysponujemy sporą przestrzenią na elewacji budynku.

Projektowanie otok reklamowych

Wybór odpowiedniego sposobu oznakowania to nie wszystko. Równie ważny jest wygląd danego nośnika. Duże możliwości pod względem aranżacji dają właśnie attyki, nazywane również otokami, blendami czy fryzami. To podłużne, poziome kasetony okalające budynek w całości bądź umieszczane wyłącznie na froncie lub ścianie przedniej i bocznej – ta kwestia jest zależna od upodobań inwestora. Z reguły mają one szerokość w przedziale od 50 do 70 cm. Dzięki tak dużej powierzchni nośnika można na nim umieścić znacznie więcej informacji w porównaniu do zwykłego szyldu czy kasetonu. Z powodzeniem zmieści się na nim logo, nazwa firmy, a nawet godziny otwarcia, jak i slogan. Ponadto sprawia, że sklep, lokal gastronomiczny, punkt usługowy będą widoczne już z daleka, co ułatwia trafienie do nich klientom. Dodatkowe wyróżnienie to zastosowanie podświetlenia całości, samych liter lub zamontowanie ozdobnego paska LED na całej długości wzdłuż krawędzi.

Trwałość attyk reklamowych

Jak wiadomo, inwestycja w reklamę zewnętrzną wiąże się ze sporym wydatkiem, dlatego właścicielom zależy, aby nośniki zachowywały swój estetyczny wygląd przez długi czas. O ile w zastosowaniu wewnętrznym, na przykład w galeriach handlowych, nie jest to utrudnione, o tyle na zewnątrz stanowi większe wyzwanie. Na szczęście istnieje sposób, aby zapobiec szybkiemu niszczeniu szyldu, o czym mówi pracownik firmy PSM Technik z Gdańska:

Estetyczny wygląd attyki reklamowej przekłada się na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Uszkodzona czy zaniedbana będzie bardziej odstraszać niż zapraszać klientów do wizyty w siedzibie. Stąd też w otokach zewnętrznych konieczne jest zastosowanie specjalnych osłon chroniących je przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych oraz pyłu. To sprawia, że na długo pozostają w niezmienionym stanie.

Dzięki takiemu rozwiązaniu nasz punkt zyska nowe oblicze, a jego wyróżnienie na tle innych pozwoli pozyskać także nowych klientów. Warto rozważyć montaż tego rodzaju zabudowy, szczególnie gdy siedziba działalności znajduje się w budynku wolnostojącym. Pamiętajmy, że swoją popularność attyki zyskały właśnie dzięki obecności na obiektach stacji benzynowych czy myjni samochodowych. Obecnie jednak ich design sprawia, że sprawdzą się niemal wszędzie, niezależnie od branży.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz