Artykuł sponsorowany

Zalety przygotowania projektu graficznego przez drukarnię

Zalety przygotowania projektu graficznego przez drukarnię

Wielu klientów samodzielnie przygotowuje projekt graficzny, który oddaje do drukarni. Na tej podstawie wykonywany jest wydruk, często w sporym nakładzie. Wszystko jest w porządku, jeśli rezultat jest zadowalający. Gorzej, gdy na przykład pliki były przygotowane niezgodnie ze sztuką i sam wydruk ma niewiele wspólnego z założeniami. Dlaczego warto zlecić projekt graficzny bezpośrednio w drukarni?

Dlaczego warto zlecać drukarni usługę projektowania?

Zlecając projektowanie firmie, która zajmie się wydrukiem, masz pewność, że uzyskasz efekt, na jakim Ci zależy. Specjaliści pracujący w drukarniach wiedzą, z jakim sprzętem mają do czynienia i znają dobrze charakterystykę swojej pracy.

Z tego powodu, są oni w stanie stworzyć projekt graficzny, który będzie kompatybilny z wersją przeznaczoną już bezpośrednio do druku. Ze wszystkimi prawidłowymi parametrami i w takiej jakości, jakiej oczekuje klient.

Można oczywiście zaprojektować wydruk samodzielnie, ale nie zawsze odbędzie się to z dobrym efektem. Szkoda marnować zasoby – lepiej postawić na wsparcie fachowców.

Jak projektowane są pliki?

W ramach usługi projektowania graficznego profesjonaliści podejmują się następujących czynności:

  • rozmieszczają elementy graficzne (logo, hasło, obraz) na odpowiednich użytkach,
  • formatują tekst pod względem wielkości i kolorystyki fontu,
  • dokonują przeskalowania,
  • dodają gotowe standardowe elementy graficzne z oferty,
  • komponują całość finalnie do ostatecznego wydruku.

Żeby wszystkie te procesy były możliwe, potrzebna jest ścisła współpraca z klientem. Powinien on dostarczyć elementy graficzne i teksty w formie elektronicznej i edytowalnej. Najlepiej, jeśli logo jest w postaci wektorowej, a zdjęcia są odpowiedniej jakości (brak widocznych pikseli).

Co można przygotować w ramach projektu graficznego?

Drukarnie, oferujące projektowanie graficzne, są w stanie przygotować projekt pod takie produkty poligraficzne jak:

  • książki,
  • wizytówki,
  • plakaty,
  • ulotki,
  • kalendarze,
  • teczki,
  • papier firmowy,
  • naklejki,
  • zawieszki,
  • karty menu.

Warto mieć na uwadze, że każda koncepcja powinna być ostatecznie zaakceptowana przez klienta. Jednak wybierając sprawdzonego usługodawcę, takiego jak Intro-Graf, ma się gwarancję, że usługa zostanie wykonana z najwyższą starannością. Natomiast sam projekt graficzny będzie wysokiej jakości i stworzony bez zarzutów.

Oczywiście powyższa lista to zaledwie ułamek artykułów, które da się zaprojektować. W rzeczywistości możliwości jest znacznie więcej.

 

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz