Artykuł sponsorowany

Wykorzystanie techniki sublimacji w reklamie

Wykorzystanie techniki sublimacji w reklamie

Podstawowym narzędziem reklamy są gadżety. Wręczanie ich klientom i współpracownikom sprzyja budowaniu pozytywnych relacji. Akcesoria skupiają na sobie uwagę odbiorcy, dzięki czemu oferta placówki ma większą szansę trafić do potencjalnego kupca. Logo marki umieszcza się na koszulkach, breloczkach czy kubkach. Ze względu na ich częste użytkowanie warto zadbać o to, by nadruk był trwały i nie niszczył się. Pozwala na to sublimacja.

Czym jest nadruk sublimacyjny?

Nadruk sublimacyjny jest wykonywany za pomocą drukarki i specjalistycznych farb. Pod wpływem wysokiej temperatury tusz wnika w strukturę danego materiału, barwiąc go. Podczas zachodzenia procesu tusze zmieniają swój stan skupienia ze stałego na gazowy, dzięki czemu wnikają one we wnętrze włókien, a nie osadza się jedynie na ich powierzchni. Metoda ta pozwala na idealne odwzorowanie każdego projektu graficznego — od napisu po zdjęcie. Co więcej, nadruk nie jest wyczuwalny na materiale. Firmy chętnie wybierają tę metodę wykonania nadruku na akcesoriach reklamowych, ponieważ jest on odporny na ścieranie, pranie i warunki atmosferyczne.

Gadżety reklamowe

Nie ma uniwersalnych akcesoriów, które przypadną do gustu każdemu. Jednak są rozwiązania, sprawdzające się w większości przypadków, jak np. koszulki. Wręczenie takiego podarunku poprawi samopoczucie klienta, co sprzyja budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Co więcej, osoba posługująca się na co dzień rzeczą z logiem danej firmy, staje się jej reklamą — tłumaczy specjalista z firmy Foxvert Wioletta Mazur. Co więcej, umieszczony na ubraniu, nadruk wykonany metodą sublimacji sprawi, że pomimo częstego używania, będzie on wyglądać jak nowy. Oznacza to ekspozycję reklamy przez długi czas. Popularną formą reklamy firmy są kubki z nadrukiem. Podarowanie takiego gadżetu sprzyja skróceniu dystansu pomiędzy przedsiębiorcą a osobą korzystającą z jej usług. Za pomocą oryginalnych akcesoriów możliwe jest wyróżnienie się z tłumu oraz zapisanie się w świadomości odbiorcy.

Nietypowym pomysłem na prezent jest poduszka z logiem firmy. Za ich pomocą można stworzyć wygodną przestrzeń dla swojego klienta, przyozdabiając nimi np. poczekalnię. W dobrym tonie jest pamiętanie o dzieciach współpracowników, dlatego warto podarować im puzzle. Ich inną funkcją jest uwiecznianie najważniejszych momentów dla przedsiębiorstwa. Warto mieć na uwadze, że zindywidualizowane prezenty, są skuteczniejszą reklamą od tej, trafiającej do masowego odbiorcy.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz