Artykuł sponsorowany

Współpraca przedsiębiorców z drukarniami

Współpraca przedsiębiorców z drukarniami

Każde przedsiębiorstwo czy to małe, średnie czy duże, a także różne instytucje państwowe, aby móc sprawnie prowadzić swoją działalność, podejmują stałą współpracę z drukarniami i zakładami introligatorskimi. Najczęściej kooperacja obejmuje stałe dostawy materiałów biurowych oraz usługi serwisowe urządzeń, a także działania marketingowe związane z produkcją reklam poligraficznych.

Stałe dostawy materiałów biurowych oraz serwis urządzeń

Działalność produkcyjna czy usługowa podmiotów gospodarczych zawsze wiąże się z koniecznością budowania działów handlowych, księgowo-rachunkowych, kadrowo-płacowych, czy marketingowych. Biura, które wchodzą w skład struktury firmy, wymagają wykorzystania do swoich prac najnowocześniejszego sprzętu biurowego, a także artykułów biurowych. To dlatego bardzo ważna jest współpraca z drukarniami, które zatrudniają specjalistów związanych z serwisowaniem niszczarek, drukarek czy kserokopiarek. Warto wiedzieć, że nawet kilkugodzinna przerwa w eksploatowaniu tych urządzeń może obniżyć wyniki finansowe firmy za dany okres. Podobnie jest w przypadku nieposiadania odpowiedniej ilości materiałów biurowych – w każdej firmie powinien zostać oddelegowany pracownik, który będzie zajmował się uzupełnianiem zapasów. Najlepiej jednak podjąć współpracę z takimi drukarniami i firmami poligraficznymi jak firma Unicorn T&T – to one określają wraz z klientem zapotrzebowanie na dane materiały biurowe, oferując stałe i terminowe dostawy. W asortymencie biurowym takich podmiotów można znaleźć między innymi: papiery do drukarek, kserokopiarek i ploterów drukujących, uniwersalne druczki fakturowe (VAT, KP, KW, KZ), rolki do kas fiskalnych, materiały do pakowania, materiały do organizacji dokumentów (np. segregatory), czy też kalkulatory, dziurkacze i zszywacze.

Usługi reklamowe oferowane przez drukarnie

Najlepsze drukarnie traktują serwis sprzętów biurowych oraz dystrybucję materiałów biurowych, jako działalność dodatkową, która uatrakcyjni ich współpracę z przedsiębiorcami. Ich głównym profilem są usługi drukarskie, które obejmują również tak ważną dla firm produkcję materiałów reklamowych. Najlepsze podmioty, oprócz działań produkcyjnych, oferują projektowanie graficzne reklam, co pozwala na przygotowanie spójnej kampanii marketingowej. Nadal bardzo popularne są wielkoformatowe reklamy outdoorowe, kasetony podświetlane, okleiny samochodów firmowych, a także gadżety reklamowe z logo, które często wykorzystuje się na targach pracy, czy targach wystawienniczych. Moc oddziaływania na klientów mają wciąż ulotki, foldery, a także wizytówki – to właśnie ich produkcja bardzo często rozpoczyna wieloletnią współpracę danej firmy z drukarnią o szerokim zakresie usług drukarskich, serwisowych, reklamowych i poligraficznych.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz