Artykuł sponsorowany

W jakich działalnościach zainwestować w fotografię produktową?

W jakich działalnościach zainwestować w fotografię produktową?

Jest bardzo wiele profili przedsiębiorstw, w których profesjonalnie wykonana fotografia produktowa jest kluczem do sukcesu. Przygotowana byle jak nie wspomoże sprzedaży, a może nawet odsunąć od firmy stałych klientów i źle wpłynąć na ogólny wizerunek marki. W jakich działalnościach jest niezbędna, kto powinien ją wykonać i gdzie powinna być zamieszczona?

Jedzenie oczami

Wzrok pełni niebagatelną rolę w procesie jedzenia. Wszystkie firmy pracujące w szeroko pojętej branży spożywczej powinny o tym pamiętać. Niezależnie, czy mamy do czynienia z przedsiębiorstwem produkującym żywność, czy myślimy o restauracji - każde z nich powinno zainwestować w profesjonalną fotografię produktową.

Zdjęcia jedzenia pojawiają się nie tylko w menu, ale też powinny być dobrze eksponowane w mediach społecznościowych, na stronach internetowych, a w przypadku restauracji także w aplikacjach polecających lokale. Sposób wykonywania fotografii produktowej w przypadku jedzenia jest bardzo skomplikowany i tylko prawdziwi profesjonaliści, tacy jak firma z wieloletnim doświadczeniem w marketingu - Q1 Kamil Pierek - potrafią zrobić to tak, aby rzeczywiście wywoływała w potencjalnych klientach pragnienie spróbowania danego jedzenia.

Dom jak z marzeń

Fotografia produktowa to idealne narzędzie marketingowe dla deweloperów i zakładów ogólnobudowlanych. W tym pierwszym wypadku wykonuje się zdjęcia osiedli - w szczególe i ogóle, aktualnie nierzadko z drona. Możliwe jest też przygotowanie zdjęć mieszkania reprezentacyjnego. To takie fotografie ostatecznie przekonują kupującego, który wyobraża sobie siebie i swoją rodzinę w komfortowych wnętrzach nowego lokum.

Z kolei w drugim przypadku firm zajmujących się budową budynków, profesjonalnie wykonana fotografia produktowa będzie niezbędna do przygotowania portfolio. To te zdjęcia, a nie opisy realizacji są dowodem na zmysł projektowy i kunszt działania firmy.

Zawsze wyprasowane ubrania

Fotografia produktowa jest wręcz niezbędna w sprzedaży ubrań - zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Niezależnie, czy prowadzimy sklep online, czy stacjonarny, reklamując się w sieci, dokładne zdjęcia produktów zachęcą klientów do zrobienia zakupów. Szczególnie w tym pierwszym wypadku, gdy nie mamy możliwości przymiarki, dokładne fotografie szczegółów - haftu, szwów, guzików, nadruków - pozwolą na podjęcie decyzji bez zobaczenia produktu "na żywo".

Szczegóły nie do przeoczenia

Tak, jak w przypadku ubrań, ogólnie w sprzedaży produktów online: zabawek, sprzętów elektronicznych, urządzeń do warsztatów i wielu innych dokładnie wykonana fotografia produktowa jest kluczem do sukcesu. Klient pragnie obejrzeć produkt przed zakupem i chce to zrobić w taki sposób, jak w sklepie stacjonarnym. Dzięki dobrze wykonanym zdjęciom może go zobaczyć z każdej strony, w dużym przybliżeniu. Fotografie potwierdzają to, co znajduje się w opisie, a więc upewniają klienta co do bezpieczeństwa wykonywanych online zakupów.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz