Artykuł sponsorowany

Ulotki jako podstawowy materiał promocyjny marki. Jak powinny wyglądać?

Ulotki jako podstawowy materiał promocyjny marki. Jak powinny wyglądać?

Ulotka jest jednym z podstawowych materiałów reklamowych. Wykorzystują ją firmy o różnym profilu działalności, które chcą w prosty sposób dotrzeć do sporej liczby odbiorców. To doskonały pomysł na promowanie marki, jednak należy pamiętać, by ulotki wykonać w profesjonalnej drukarni. Czym dokładnie wyróżniają się przygotowane w takim miejscu materiały reklamowe tego typu?

Tradycyjne ulotki – jak powinny wyglądać?

Niewielkich rozmiarów materiały reklamowe przygotowane w drukarni wręczane są najczęściej przechodniom, co bardzo często zauważyć można np. w centrach miast. Klasyczne ulotki drukowane są w niewielkim formacie, dzięki czemu stają się przystępnym źródłem informacji o reklamującej się za ich pomocą firmie. Na takich materiałach reklamowych powinna się znaleźć przede wszystkim jej nazwa i zaprojektowane wcześniej logo, a także najważniejsze elementy oferty – sprzedawane produkty czy świadczone usługi.

Ulotki warto przygotowywać w profesjonalnych drukarniach offsetowych, które są w stanie dzięki nowoczesnym urządzeniom wykonać je przede wszystkim z dbałością o szczegóły i estetykę, odwzorowując stworzony wcześniej projekt graficzny. Jedną z takich drukarni jest Grist99 sp. z o.o., a zrealizowane przez nią materiały reklamowe wyróżniają się doskonałą jakością. Dotyczy to m.in. właśnie ulotek, które mogą być zarówno jedno, jak i dwustronne. Dobrze jest zwrócić też uwagę na dodatkowe usługi oferowane przy ich wykonaniu – ulotki można bowiem lakierować lub foliować, co nada im ekskluzywnego, eleganckiego wyglądu. Profesjonalna drukarnia jest również w stanie przygotować ulotki składane. Czym charakteryzują się takie materiały reklamowe?

Ulotki składane na różne sposoby

Przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej uzależnione jest od wykorzystania odpowiednich materiałów do promocji firmy. Zaliczają się do nich ulotki składane, które także mogą być przygotowane przez profesjonalną drukarnię offsetową. Wyróżniają się one różnymi możliwościami w zakresie ich składania – popularne są ulotki składane w tzw. harmonijkę, ale też na pół, w charakterystyczne okienko czy litery „Z” lub „C”. Czyni je to nietypowymi, jednak przede wszystkim zwiększa powierzchnię reklamy.

W ten sposób niewielka ulotka staje się źródłem wielu informacji na temat firmy i tym samym rozbudowanym materiałem promocyjnym. Proponowane przez profesjonalne drukarnie offsetowe dodatkowe usługi laminowania i wspomnianego już lakierowania takich ulotek, pozwalają uzyskać ich atrakcyjny wygląd. Warto zwrócić uwagę na możliwość wzbogacenia ulotek składanych ozdobnymi elementami na brzegach. Czyni je to jeszcze bardziej nietuzinkowymi, co z pewnością zachęci odbiorców do zapoznania się z zawartą na nich treścią. Należy jednak pamiętać, że przygotowanie wybranego typu ulotek według konkretnego projektu to zadanie wymagające właściwego zaplecza technicznego, wiedzy i doświadczenia – z tego względu trzeba powierzyć je specjalistycznej drukarni..

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz