Artykuł sponsorowany

Tworzenie wizytówek – na co zwrócić uwagę?

Tworzenie wizytówek – na co zwrócić uwagę?

Przy tworzeniu wizytówek firmy zawsze należy zwrócić uwagę na profil jej działalności, charakterystyczne usługi, czy różne znaki rozpoznawcze. Dobrze przygotowana wizytówka może przynieść bowiem nam zamierzone efekty wizerunkowe, między innymi wśród kontrahentów. Projektując i produkując tego typu małe wydruki trzeba jednak wykazać się nie lada kreatywnością. Tu warto powierzyć cały twórczy proces dobrym grafikom oraz drukarniom!

Cechy dobrej wizytówki

Pierwszą i najważniejszą cechą wizytówki jest jej klarowność. Jej celem nie jest promowanie danych usług, czy produktów, ale całej naszej marki wraz z przyświecającymi jej ideami. Wizytówka powinna zatem zawierać głównie dane kontaktowe, w tym numer telefonu oraz adres e-mail i stronę internetową, a nawet kod QR. Istotne może być krótkie hasło reklamowe, czy po prostu slogan. Opisy usług w punktach, czy innego rodzaju teksty nie powinny na wizytówkach się znajdować. Nie można traktować tych wydruków, jako swoistych ulotek…

Drugą własnością dobrej wizytówki jest jej spójność z Twoją branżą i działalnością. Firma produkcyjna powinna postawić na szatę graficzną nawiązującą do przemysłu, kancelaria notarialna powinna wybrać model elegancki, a agencja marketingu i HR może pokusić się o kreatywne rozwiązania. Stawiać warto zatem na kolorystyczną prostotę. Mowa nie o dobieraniu tylko jasnych kolorów, ale o bazowaniu na maksymalnie trzech barwach. Wizualnie uatrakcyjni Twoją wizytówkę jej forma!

Kolejna cecha wizytówki? Jej wysoka jakość wykonania. Uszlachetniony i dobrze usztywniony papier, folie wodoodporne, perforacje, czy różnego rodzaju dodatki to świetny pomysł. Dzisiaj można nawet pokusić się o wytworzenie bardzo lekkiej, a przy tym zaokrąglonej i gładkiej wizytówki z metalu, której grafiki oraz napisy będą grawerowane laserem. O taki produkt może pokusić się np. pracownia metaloplastyczna, producent prefabrykatów stalowych, czy przedsiębiorstwo recyklingowe.


Jak stworzyć własną wizytówkę?

Wizytówkę można stworzyć samemu opracowując poglądowy projekt i przekazując go do pracowni graficznej, lub można też od razu zgłosić się do prawdziwych artystów działających w świecie marketingu. Dobrą opcją jest również zgłaszanie się do szeroko wyspecjalizowanych drukarni, które są w stanie przygotować wizytówkę od jej projektu, po rzeczywiste wykonanie. Wybierać wtedy należy przedsiębiorstwa wyposażone w technologie druku cyfrowego, czy wielkoformatowego. Najwyższe jakościowo działania gwarantują bowiem firmy, które zajmują się tworzeniem ulotek, banerów reklamowych, reklam samochodowych i innych nośników marketingu. O pomoc warto zgłosić się zatem do specjalistów DRUKARNI RAF, którzy nawet są w stanie przygotować grawerunki na wizytówkach drewnianych oraz szklanych! Seryjna oraz tania przy tym produkcja, gwarantowana… 

Opracowanie:
Kościerzyna, Sędzickiego 30
tel. 58 686 46 63
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz