Artykuł sponsorowany

Sprawdź, co możesz zyskać dzięki współpracy z biurem doradztwa podatkowego Kamili Sacewicz

Sprawdź, co możesz zyskać dzięki współpracy z biurem doradztwa podatkowego Kamili Sacewicz

Biuro doradztwa podatkowego Kamili Sacewicz w Gdyni przychodzi z pomocą wszystkim tym przedsiębiorcom, którzy nie urodzili się z talentem do księgowości i mają problem z prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz książki rozchodów czy sporządzaniem deklaracji podatkowych. Eksperci świadczą również usługi kadrowo-płacowe. Przeczytaj tekst i sprawdź, dlaczego warto nawiązać długotrwałą współpracę właśnie z tym biurem rachunkowym.

Nieoceniona pomoc podczas zakładania działalności gospodarczej

Pierwsze kroki w biznesie przyszły przedsiębiorca musi skierować do urzędów. Aby można było dopełnić szeregu niezbędnych formalności, niezbędna jest znajomość obowiązujących przepisów prawnych, sporo czasu oraz duża doza cierpliwości. Procedury nie muszą być jednak trudne i męczące – wystarczy skorzystać z pomocy doświadczonej księgowej z biura doradztwa podatkowego Kamili Sacewicz w Gdyni, która podpowie, jakie dokumenty należy wypełnić i gdzie po kolei się udać, aby móc stać się dumnym posiadaczem własnej firmy. Oferta obejmuje również sporządzanie wniosków kredytowych, jeśli istnieje taka potrzeba, a ponadto długofalową współpracę w zakresie sporządzania deklaracji VAT, rozliczania podatków PIT i CIT oraz prowadzenia ewidencji ryczałtowych, książki przychodów i rozchodów albo pełnej księgowości. Gdyńskie biuro podatkowe służy ponadto pomocą w kwestiach kadrowo-płacowych. Przedsiębiorca może więc liczyć na przygotowywanie umów pracę, zleceń i o dzieło oraz świadectw pracy, sporządzanie list płac i imiennych raportów RMUA, wysyłanie deklaracji ZUZ za pracowników, prowadzenie kartotek wynagrodzeń czy rozliczanie podatku od wynagrodzeń (PIT4R, PIT8AR, PIT11, PIT40).

Usługi rachunkowe na miarę XXI wieku

Jak wiadomo, prowadzenie księgowości jest obowiązkowe. Regulacje dotyczą również sposobu uzupełniania ksiąg i prowadzenia ewidencji środków trwałych – można to robić samodzielnie, jeśli dysponuje się wystarczającą wiedzą w tym zakresie lub stworzyć w tym celu etat i zatrudnić księgową. To rozwiązanie jest jednak skierowane raczej do większych przedsiębiorstw, które cieszą się stabilizacją finansową i dysponują odpowiednio dużym budżetem, niezbędnym do wyposażenia nowego stanowiska pracy w niezbędne sprzęty i akcesoria oraz specjalistyczny program księgowy, a ponadto comiesięcznego wypłacania niemałego wynagrodzenia. Dlatego też zdecydowana większość przedsiębiorców decyduje się na trzecie rozwiązanie – korzystanie z usług zewnętrznej kancelarii księgowej. Eksperci z biura doradztwa podatkowego Kamili Sacewicz w Gdyni cieszą się ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem i doskonale znają aktualnie obowiązujące przepisy, dlatego można mieć pewność, że wszystkie księgi handlowe i ewidencje będą prowadzone poprawnie i rzetelnie. Klienci mogą również liczyć na reprezentowanie przed Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Co więcej, doradca podatkowy wyprowadzi wszystkie, ewentualne zaszłości, dzięki czemu przedsiębiorca uniknie konsekwencji prawnych. Pełen profesjonalizm, terminowe wywiązywanie się z obowiązków oraz fachowe doradztwo to niezaprzeczalne atuty współpracy z biurem doradztwa podatkowego Kamili Sacewicz.

Opracowanie:
Gdynia, Obrońców Wybrzeża 13B lok. 1
tel. 58 661 46 59
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz