Artykuł sponsorowany

Spektakularny druk soczewkowy w reklamie – jakie daje możliwości?

Spektakularny druk soczewkowy w reklamie – jakie daje możliwości?
Obecnie stosuje się coraz nowsze technologie druku, które umożliwiają stworzenie wyjątkowych materiałów przyciągających uwagę odbiorców. Stworzenie niepowtarzalnej reklamy wymaga odpowiednich metod – jedną z nich jest druk soczewkowy. Interesujące są spektakularne efekty 3D, które można osiągnąć przy zastosowaniu takiego rodzaju przygotowania materiałów promocyjnych.

Nagła zmiana obrazu

Statyczne reklamy wielkoformatowe to w obecnych czasach standard, który co prawda zwraca uwagę odbiorców, jednak nie jest czymś innowacyjnym i wzbudzającym spore zainteresowanie. Z tego względu warto promocję danej marki realizować za pomocą nowoczesnego druku soczewkowego. Daje on możliwość zastosowania wielu ciekawych efektów trójwymiarowych – jednym z nich jest flip. W tym wypadku stosuje się dwa lub trzy obrazki, między którymi następuje szybki przeskok, zauważalny jest jednak moment przenikania.

Dzięki drukowi soczewkowemu i efektach 3D można też przygotować interesujący materiał reklamowy w formie animacji. Połączenie ze sobą kilku lub nawet kilkunastu obrazków i stworzenie wrażenia ruchu poprzez płynne przechodzenie przez grafiki jest kolejnym już sposobem na wykonanie nietuzinkowej promocji marki. Interesującym rozwiązaniem w tym zakresie jest zachowanie większej części projektu w stanie niezmienionym, a animowanie jedynie poszczególnych elementów. Takie zlecenia realizuje firma 3DPrint, która jest w stanie przygotować wiele materiałów dzięki drukowi soczewkowemu. Jakie jeszcze efekty są dostępne?



Realistyczne reklamy trójwymiarowe

Efekty 3D to jedna z innowacji w reklamach wielkoformatowych, która pozwala uzyskać materiały promocyjne wzbudzające ogromne zainteresowanie odbiorców. Dzięki drukowi soczewkowemu można uzyskać wrażenie przestrzenności, które określane jest także jako głębia 3D. Takie rozwiązanie doskonale sprawdza się w momencie, gdy firma chce swój produkt zaprezentować w formie niezwykle realistycznej. Należy jednak pamiętać, że przygotowanie takiej reklamy nie jest łatwe i trzeba je zlecić specjalistom.

Będą oni w stanie zaproponować także zastosowanie efektu flip połączonego z 3D. Wspomniane już efekty połączone są ze sobą, co daje możliwość stworzenia wyjątkowych materiałów promocyjnych. Ofertę zakładów przygotowujących poszczególne reklamy z pomocą druku soczewkowego uzupełniają efekty morfingu i tzw. zoom, czyli powiększanie lub też zmniejszanie przedmiotu czy obiektu. Warto konkretny efekt dopasować do promowanych produktów – w ten sposób reklama skutecznie wpłynie na określoną grupę odbiorców.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz