Artykuł sponsorowany

Skuteczne zarządzanie zakupami i logistyką – rodzaje szkoleń

Skuteczne zarządzanie zakupami i logistyką – rodzaje szkoleń

Każde przedsiębiorstwo z jednej strony sprzedaje towary lub świadczy usługi, a z drugiej – samo z nich korzysta. Równowaga między zasobami firmy jest podstawą jej rentowności. Wydatki związane z zakupami można kontrolować i obniżać, logistykę zaś – usprawniać. Wymaga to jednak wiedzy i umiejętności w wielu dziedzinach. Warto w nie zainwestować, aby firma działała płynnie i niedrogo.

Zakupy i logistyka w firmie

Przepływ dóbr w firmie powinien być jednym z aspektów optymalizacji kosztów. Jest to zagadnienie bardzo złożone, obejmujące zarówno nabywanie produktów i surowców stanowiących ofertę przedsiębiorstwa, jak i wydatki ponoszone na potrzeby jego bieżącego funkcjonowania. Racjonalne zarządzanie pieniędzmi oraz  dobrami wymaga znajomości reguł negocjacji, umiejętności wyszukiwania najbardziej korzystnych ofert, a jednocześnie przygotowania na to, że partner lub klient mają te same dążenia. Nieodzowne są także znajomość prawa handlowego, wiedza z zakresu konstruowania i interpretowania umów i wiele, wiele innych.

Logistyka i zakupy w firmie to całe nieprzebrane morze bardzo obszernych zagadnień. Aby pracownicy sprawnie się w nich poruszali z korzyścią dla przedsiębiorstwa, warto zainwestować w szkolenia.

Rodzaje szkoleń

Wszechstronną ofertę szkoleniową z zakresu logistyki i zakupów oferuje Ośrodek Szkoleń i Informacji Effect. Profesjonalna kadra złożona z praktyków biznesu prezentuje m.in. techniki i modele zarządzania zasobami różnych kultur (np. żydowskiej, japońskiej, chińskiej), reguły negocjacji w sprzedaży i zakupach na wszystkich poziomach (od podstawowego do mistrzowskiego), zajęcia z zakresu doboru kontrahentów, szkolenia z dziedzin prawnych ułatwiających poruszanie się wśród przepisów czy planowanie i sposoby zarządzania łańcuchem logistycznym. To tylko przykładowe szkolenia z zakresu zakupów i logistyki, oferta jest znacznie szersza.

Nowoczesne i niebanalne metody pracy (wykorzystanie multimediów, techniki warsztatowe) w połączeniu z kompetentnymi i doświadczonymi szkoleniowcami sprawiają, że inwestycja w wiedzę wychodzi na dobre zarówno samym uczestnikom, jak i całej firmie.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz