Artykuł sponsorowany

Poznaj rynek dealerów pojazdów użytkowych

Poznaj rynek dealerów pojazdów użytkowych

Pojazdy użytkowe, do których zalicza się koparki, koparko-ładowarki, samochody dostawcze, samochody ciężarowe, autobusy, ciągniki siodłowe, czy też różnego rodzaju maszyny rolnicze oraz budowlane, są dzisiaj w dużej mierze importowane z krajów Europy Zachodniej, czy ze Stanów Zjednoczonych. Motoryzacyjny rynek wtórnych w segmencie pojazdów specjalistycznych, jest tak samo rozwinięty, jak ten dotyczących aut osobowych. Poznaj polskie standardy branżowe!

Wyspecjalizowani dealerzy motoryzacyjni

Obrotem wtórnym pojazdów specjalistycznych, na rynku polskim, zajmują się wyspecjalizowane firmy, które dzisiaj stawiają przede wszystkim na kompleksową obsługę partnerów oraz na jakość oferowanych maszyn. Warto bowiem wiedzieć, że dealerzy motoryzacyjni doskonale wiedzą o tym, że żadna ceniąca się firma transportowo-spedycyjna, budowlana, czy handlowa, nie zakupi danego samochodu dostawczego, koparki, czy ciągnika z naczepą, które będą w dużej mierze wyeksploatowane i będą charakteryzowały się dużym przebiegiem. Dzisiaj standard sprzedaży pojazdów używanych znacznie się podniósł, co ma związek również z dyrektywami UE, np. co do emisyjności spalin samochodowych. Dobry dealer motoryzacyjny importuje zatem maszyny o wysokim stanie technicznym, który jest wielokrotnie sprawdzany pod kątem użyteczności. Takie działania wykonują między innymi specjaliści firmy GTL Pojazdy użytkowe, która oferuje zarówno pompy do betonu, przyczepy kempingowowe, czy minibusy, jak i limuzyny, koparki, dźwigi, czy wywrotki. Warto wiedzieć, że tego typu działalności wyznaczają dzisiejsze standardy oferując błyskawiczną sprzedaż, oferty leasingowe, a nawet możliwości zakupu Twojej starej maszyny!

Opłacalności importu pojazdów użytkowych

O tym, że samochody osobowe opłaca się sprowadzać z Niemiec, Francji, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Skandynawii, czy Beneluxu, wie każdy z nas. Warto jednak wiedzieć, że podobnie kształtuje się rynek pojazdów specjalistycznych, dla transportu dalekobieżnego towarów, a także osób, czy też tych dedykowanych dla handlu, budownictwa, rolnictwa oraz działań magazynowych. Warto bowiem wiedzieć, że przy budowie własnej floty maszyn, wielokrotnie należy posiadać wielomilionowy budżet. Optymalizacją kosztów jest zakup pojazdów używanych, które dzisiaj są restrykcyjnie oceniane pod kątek swoich parametrów technicznych. Dzięki temu na rynku polskim można kupić np. importowany ciągnik siodłowy MAN TGX 18.440, z rocznika 2011, za niecałe 80 tysięcy złotych. Cena fabrycznie nowego, nowszego modelu może zaś przekraczać nawet 300 tysięcy złotych. To pokazuje jak ważne są działania uczciwych dealerów motoryzacyjnych, którzy pozwalają na rozwój technologiczny wielu polskich firm.

Pamiętaj! Pojazdy używane wcale nie muszą być gorsze od tych fabrycznie nowych, dowodem na to są liczne analizy jakościowe polskich firm transportowych, czy budowlanych, które korzystają z maszyn z rynku wtórnego. Ich działalności gospodarcze nie ustępują standardom firmom z zagranicy, które posiadają całkowicie nowe floty.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz