Artykuł sponsorowany

Pokaż się z właściwej strony, czyli zalety dobrej reklamy

Pokaż się z właściwej strony, czyli zalety dobrej reklamy

W dzisiejszym świecie trudno jest się wyróżnić firmom jedynie przy pomocy oferty, a tak naprawdę stosowanym technikom prosprzedażowym. Obecnie, aby zwiększyć poziom sprzedaży, nie wystarczy stosować okresowo promocji, konkursów lojalnościowych na kontach społecznościowych, dziś firma musi zaistnieć w świadomości klienta również na zewnątrz, swoim wizerunkiem. Zobaczmy, w jaki sposób, możemy zbudować filozofię marki przy użyciu różnych rodzajów reklam.

Z usług agencji reklamowych zwykliśmy korzystać w przypadku potrzeby druku ulotek, czy też wizytówek. Nie zawsze zdajemy sobie sprawę, iż opieka profesjonalnej agencji zajmującej się reklamą dla firm, to wykonywanie zarówno:

  • Reklamy offsetowej (wewnętrznej) – opartej zwykle na druku materiałów reklamowych jak, wizytówki, ulotki, foldery, plakaty, papiery oraz bloczki firmowe, kalendarze, naklejki
  • Reklamy zewnętrznej – skupionej na wykonaniu tablic informacyjnych, szyldów, kasetonów świetlnych, pylonów, podświetlanych liter w technologii LED czy też logotypów i elementów przestrzennych, jak i brandowaniu aut i witryn sklepowych.
  • Gadżetów reklamowych – w formie, chociażby nadruków na odzieży.

Wszystko to po to, aby firma była widoczna. Jest to podstawowy warunek, niezbędny do tego, aby utrzymać się na rynku, co więcej pozwalający przebić się i przeciągnąć klienta na swoją stronę.

Klient, aby kupić, musi polubić markę, musi mieć powód zakupu

Działania firm reklamowych, mają na celu obudzenie w klientach potrzeby zakupu. Potrzebę zakupu poprzedza identyfikacja klienta z daną marką i dopiero po zaistnieniu po sobie trzech kolejnych etapów, klient wejdzie w fazę zakupów. Tylko firmy umiejące przy pomocy odpowiedniego briefu zbadać oczekiwania rynku i odpowiednio zaprezentować markę tworzą niezapomniane kreacje materiałów reklamowych, które zapamiętujemy:

  • Dzięki zastosowanym obrazom
  • Użytym hasłom reklamowym
  • Niespotykanej, nowatorskiej formie reklamy.

Przykładem firmy, która realizuje wszystkie zlecenia na wysokim poziomie, przy zastosowaniu najnowszego parku maszynowego jest Agencja Reklamy Zajdel.

Prawdziwą sztuką i wyzwaniem dla agencji kreującej wizerunek firmy jest stworzenie „żywej” skutecznej reklamy zewnętrznej spójnej z misją firmy. Tylko skuteczna reklama będzie gwarantowała odpowiedni zwrot poniesionych na reklamę nakładów finansowych. Jest to szczególnie trudne zadanie ze względu na fakt, ten rodzaj reklamy zwykle prezentowany jest (np. w formie liter przestrzennych, reklam świetlnych czy też banerów, bądź neonów) w miejscach użyteczności publicznej, o dużym natężeniu ruchu. Trafienie do odbiorcy w warunkach miejskich jest o wiele trudniejsze niż przy pomocy reklamy offsetowej. Wymaga zastosowania wysokiej jakości materiałów odpornych na działanie UV i różne warunki atmosferyczne, jednocześnie przy zachowaniu lekkości formy, odpowiednio do światła dobranej czcionki i rodzaju niezbędnego podświetlenia gwarantującego widoczność reklamy. To potrafią jedynie najwięksi gracze na rynku reklam.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz