Artykuł sponsorowany

Organizacja konferencji w hotelu – czy to dobry pomysł?

Organizacja konferencji w hotelu – czy to dobry pomysł?
Miejsce organizacji konferencji w dużej mierze uzależnione jest od tego, ile ma ona docelowo trwać. W przypadku kilkugodzinnego spotkania czasami w zupełności wystarczy większa sala firmowa. Co jednak w sytuacji, gdy konferencja ma potrwać kilka dni? Wówczas najlepszym rozwiązaniem wydaje się skorzystanie z usług hotelu, który ma odpowiedniej wielkości sale konferencyjne.

Nie trzeba nic organizować

Warto pamiętać o tym, że organizacja kilkudniowej konferencji to spore przedsięwzięcie organizacyjne, w którym hotel może nam bardzo pomóc. Dzisiaj w zasadzie każdy już obiekt hotelowy o wyższym standardzie ma odpowiednie sale konferencyjne, co jest zresztą odpowiedzią na rosnące cały czas wymagania klientów biznesowych. Ponadto hotel, poza samymi salami, oferuje wiele usług dodatkowych, z których można skorzystać – nowoczesne hotele dysponują przede wszystkim zapleczem konferencyjno-noclegowo-gastronomicznym. Klient musi więc jedynie dokonać rezerwacji, a cała reszta zostanie załatwiona za niego. Takie usługi i dodatki oferuje przykładowo Willa Excelsior w centrum Zakopanego.

Zapewniony nocleg, relaks i wyżywienie

Wiele obiektów hotelowych ma nowoczesne sale szkoleniowe, które są w stanie pomieścić nawet kilkuset słuchaczy. Poza tym uczestnicy konferencji mogą spać w hotelu, bez konieczności poszukiwania noclegu w innym miejscu. Dobrze jest, jeśli w pobliżu obiektu jest SPA lub inne atrakcje, a więc miejsce relaksu po całodniowych spotkaniach. W przypadku kilkudniowego eventu nie mniejsze znaczenie ma odpowiedni catering.  Na szczęście wiele hoteli zapewnia wyżywienie w pakiecie z noclegami. To rozwiązanie niewątpliwie bardzo wygodne.

Duża pojemność

W Polsce nie brak hoteli, które oferują szeroki wybór sal konferencyjnych czy usług SPA. Dla wielu osób dość ważna jest także lokalizacja, która dodatkowo może zwiększyć prestiż organizowanego wydarzenia. Niektóre obiekty są wręcz kierowane przede wszystkim do gości biznesowych i posiadają wiele zróżnicowanych pod względem wielkości i wyposażenia sal konferencyjnych. Są one dostosowane do organizacji wydarzeń na kilkaset osób. Nie trzeba się przy tym martwić o obsługę techniczną, zaplecze noclegowe czy catering. Gości cenią sobie także atrakcje dodatkowe w formie SPA i nie tylko. To szansa na chwilę relaksu po trwającym niekiedy wiele godzin szkoleniu. Dlatego też organizacja konferencji w hotelu ma sporą przewagę nad eventami przeprowadzanymi w siedzibie firmy, co wiąże się z oczywistych względów z wieloma utrudnieniami.

Oceń artykuł (2)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz