Artykuł sponsorowany

Organizacja eventów filarem współpracy firmy z kontrahentami

Organizacja eventów filarem współpracy firmy z kontrahentami

Imprezy firmowe organizuje się po to, by poprawić wizerunek firmy zarówno w mediach, jak i wobec stałych współpracowników czy kontrahentów. Nawet jeśli ten wizerunek jest dobry, warto organizować różnego rodzaju eventy, gdyż przypominają one kontrahentom o istnieniu firmy, odświeżają kontakty i pomagają w nawiązywaniu nowych. Event może być niewielki, lub duży i o wielkim rozgłosie, ale na pewno powinien zostać zapamiętany.

Jakie rodzaje eventów organizuje się najczęściej?

Głównym celem eventu jest zdobycie rozgłosu wokół firmy i sprawienie, że zostanie ona zapamiętana. Chodzi tu o przyciągnięcie uwagi grupy docelowej i o stworzenie sytuacji, w której przedstawiciele firmy oraz jej współpracownicy spotykają się w rzeczywistości odmiennej od ich codziennej pracy. Takimi eventami mogą być konferencje branżowe, targi, kongresy, interesujące szkolenia odbywające się poza stałym miejscem pracy, jubileusze, które mogą też być okazją do wręczania nagród i wyróżnień, a nawet imprezy promocyjne czy sportowe, koncerty i happeningi. Organizowanie imprez firmowych dzieli się ze względu na cel i uczestnictwo w nich różnych zaproszonych gości na typowe eventy biznesowe, gdzie omawia się zagadnienia związane z rozwojem przedsiębiorstw i współpracy międz nimi, eventy motywacyjne kierowane do pracowników, bądź do kontrachentów, których chcemy zachęcić do rozszerzenia współpracy, wydarzenia społeczne oraz specjalne, które służą komunikacji z klientem na neutralnym gruncie spotkań powiązanych z rozrywką, sportem, muzyką i zabawą.

Organizacja eventów

Podczas opracowywania koncepcji wydarzenia ważne jest określenie celu i potrzeb organizatora, to jest jasne stwierdzenie co chcemy osiągnąć i do kogo trafić. Dopiero znając te kwestie możemy ocenić możliwość i sposób realizacji wyznaczonych celów. Aby zaplanować wydarzenie, warto skorzystać z usług firmy specjalizującej się w takich przedsięwzięciach; na przykład Katarzyna Dubiel Management ma wielkie doświadczenie w organizowaniu spotkań biznesowych, szkoleń firmowych, konferencji czy spotkań integracyjnych. Dla zorganizowania ciekawego eventu potrzebujemy przede wszystkim miejsca, w którym ma się on odbyć. Nie polegamy jednak wyłącznie na adresie, lecz konieczne jest sprawdzenie, jak to miejsce wygląda, ile osób pomieści i czy wszystko, co chcemy zaplanować da się tam osiągnąć. Ważny jest dostęp do miejsca, w tym parkingi w okolicy i wygodny dojazd. Uczestnicy spotkania muszą się w przewidzianym przez nas miejscu czuć swobodnie, nie może więc ono być zbyt małe. Planując event musimy przewidzieć merytoryczną część przedsięwzięcia, ale by zwiększyć atrakcyjność należy pamiętać o oprawie plastycznej, muzycznej a nawet świetlnej i zapewnić uczestnikom dobrą obsługę.

Oceń artykuł (4)
4.3
Komentarze
Dodaj komentarz