Artykuł sponsorowany

Obsługa nieruchomości

Obsługa nieruchomości

Zarządzanie Wspólnotą Mieszkaniową wymaga ogromnej wiedzy dotyczącej różnych dziedzin i czasami możemy potrzebować profesjonalnego wsparcia w prawidłowym zarządzaniu nieruchomościami. Konieczna jest tu wiedza z zakresu prawa, obsługi technicznej, finansów i przepisów lokalnych. Decydując się na współpracę z firmami, których oferta skupia się na obsłudze nieruchomości oszczędzamy czas, koszty i nerwy!

Firma „Lider” Zarządzanie Nieruchomościami działa na rynku od 2009 roku i od tego czasu pozyskała wielu zadowolonych klientów. Naszą przewagą jest wieloletnie doświadczenie zawodowe, znajomość potrzeb i wymagań klientów, elastyczność oferty dostosowywanej na bieżąco do potrzeb Wspólnoty, terminowe i rzetelne realizowanie zobowiązań oraz ekonomiczne podejście do zagadnienia gospodarowania środkami. Nasi pracownicy to osoby mające odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie, którzy reagują na zachodzące zmiany i zawsze doradzą najlepsze rozwiązanie! 

Obsługa prawna i finansowa

Na zarządcy nieruchomości spoczywa duża odpowiedzialność za prawidłową obsługę prawną i finansową Wspólnoty. To konieczność kontaktów z różnymi organami administracji państwowej i samorządowej. To także odpowiedzialność za relacje między właścicielami. Nasza firma oferuję usługę reprezentacji Wspólnoty w takich sytuacjach, jak również przed sądami i organami egzekucyjnymi. Służymy pomocą również w zakresie przygotowywania dokumentów jak umowy, uchwały, regulaminy czy statuty Wspólnoty. Dbamy o to, aby spełniały one wszystkie normy oraz zaspokajały potrzeby zarówno zarządcy jak i lokatorów w danej lokalizacji. Pomagamy również w zarządzaniu finansami: otwieramy rachunki bankowe i prowadzimy rozliczenia z ich wykorzystaniem, rozliczenia z dostawcami mediów czy ewidencję pozaksięgową kosztów zarządu. Zdejmujemy z zarządcy ciężar sporządzania rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty i indywidualnych rozliczeń właścicieli. Nadzorujemy wydatki, pobieramy i rejestrujemy opłaty związane z utrzymaniem nieruchomości zgodnie z ustalonymi na początku zasadami współpracy. Bierzemy pod uwagę cel finansowy Wspólnoty na dany rok i realizujemy harmonogram ustalonych prac.

Obsługa administracyjna i techniczna

Zajmujemy się również bieżącą obsługą administracyjną a nasza oferta obejmuje: zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów, ubezpieczenie budynku, dbanie o porządek w budynku i w obrębie posesji, przygotowanie i obsługę zebrań Wspólnoty, prowadzenie korespondencji, wyszukiwanie firm usługowych i remontowych oraz wykonawców dla planowanych prac i modernizacji budynków. Reprezentujemy klienta oraz prowadzimy negocjacje z wykonawcami w zakresie prowadzonych prac, ich planu oraz cen za wykonywane usługi. Bardzo ważnym obowiązkiem jest również obsługa techniczna nieruchomości. Prowadzenie dokumentacji, zlecanie kontroli technicznych i przeglądów nieruchomości, zlecanie napraw i opracowanie planów remontowych. Zawsze pozostajemy w kontakcie z klientem, który na bieżąco informowany jest o podejmowanych decyzjach.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz