Artykuł sponsorowany

Nowoczesne programy dla przedsiębiorstw z oferty firmy Tytan ułatwią Twoja pracę!

Nowoczesne programy dla przedsiębiorstw z oferty firmy Tytan ułatwią Twoja pracę!

Nowoczesne moduły to fragmenty zintegrowanego systemu informatycznego wykonujące określone specjalistyczne funkcje. Zasadniczym celem takiej informatyzacji jest zdecydowane ułatwienie pracy związanej z obróbką i obiegiem dokumentów w różnych branżach i działach. Firma Tytan oferuje profesjonalne programy usprawniające szeroko pojęte przetwarzanie danych. Dzięki zautomatyzowaniu procesów związanych z wprowadzaniem i analizą danych możemy zaoszczędzić wiele czasu. W jakich branżach lub działach firmy można wykorzystać moduły firmy Tytan? W czym mogą one pomóc firmie?

Programy dla księgowości

Firma Tytan ma w swojej ofercie moduły dedykowane działom księgowości w firmach. Ich celem jest zapewnienie pełnej księgowości oraz sprawne uzyskanie analizy biznesowej i raportowania. Tego rodzaju programy dla przedsiębiorstw ułatwiają i przyspieszają zarządzanie rozliczeniami i ewidencją zakupów/sprzedaży towarów i usług. Dzięki modułowi dedykowanemu kadrom i płacom możliwe jest sprawne obliczanie wynagrodzeń dla pracowników, tworzenie listy płac (w tym list dodatkowych, które mogą zawierać np. premie czy nagrody), generowanie pasków, PIT-ów a także kontrola urlopów, zwolnień, kursów, badań, szkoleń, odzieży roboczej. Moduł Środki Trwałe prowadzi wnikliwą gospodarkę majątkiem przedsiębiorstwa. Moduł BANK umożliwia prowadzenie ewidencji operacji bezgotówkowych, prowadzenie ewidencji operacji kartami płatniczymi, podgląd nierozliczonych faktur i tytułów płatności oraz aktualnego salda, sumy wpłat i wypłat. Za ewidencję operacji gotówkowych odpowiada program KASA.

Programy dla firm wodociągowych

Moduły stworzone dla wodociągów i komunalki mają za zadanie usprawnić działanie i pracę przedsiębiorstwa. Moduł WODA realizuje zadania związane z rozliczaniem wody i ścieków, zarządzaniem kartoteką klientów, procedurami windykacyjnymi oraz nadzorem nad infrastrukturą techniczną. Nowoczesna, sterowana zdarzeniami i procesami architektura ułatwia terminową realizację tych zadań. Dla inkasenta, który pracuje w terenie, firma Tytan stworzyła program INKASENT – przenośny i kompletny system wspomagający rozliczenia. Moduł e-BOK odpowiada za ułatwienie kontaktu klienta z zakładem np. wodociągowym. Udostępnia on również dane i dokumenty oraz umożliwia komunikację przez Internet. Aby ułatwić wystawianie faktur okresowych za regularne usługi stałe (np. rocznych, miesięcznych), specjaliści z firmy Tytan polecają moduł FAKTURY. Korzystając z niego możemy zarządzać kartotekami klientów, dokonywać automatycznych, globalnych rozliczeń, prowadzić procesy windykacyjne oraz raportować dane finansowe.

Programy dla firm komunalnych

Dla przedsiębiorstw komunalnych zostały stworzone specjalne programy, które mają usprawnić prowadzenie działalności podstawowej i wykonywanie usług dodatkowych. W przypadku tego typu firm niezmiernie przydatny jest moduł WYWÓZ. Wykonuje on zadania związane z rozliczeniami za wywóz odpadów, zarządzaniem pojemnikami, planowaniem tras i harmonogramów wywozu, rozliczaniem usług, materiałów i terminowym zwrotem kontenerów, zarządzaniem rejestrami klientów oraz kontrolą odbioru pojemników. Zaś Moduł CIEPŁO nadzoruje zadania związane z rozliczaniem ciepła, węzłów chłodniczych i cieplnych, zarządzaniem ewidencją odbiorców, wdrażaniem procedur windykacyjnych, infrastrukturą techniczną, licznikami ciepła oraz obliczaniem strat wody na przesyle ciepła.

EOD – elektroniczny obieg dokumentów

Firma Tytan oferuje również wdrożenie modułu TYTAN EOD czyli Elektronicznego Obiegu Dokumentów EOD. Jest to system, który umożliwia elektroniczne przetwarzanie dokumentów w firmie. Celem modułu Elektronicznego Obiegu Dokumentów jest kontrola, optymalizacja oraz usprawnienie przepływu dokumentów, zadań i informacji między działami przedsiębiorstwa. EOD umożliwia pracę wielooddziałową i zdalną. Specjaliści zalecają wdrożenie tego modułu jako ostatniego elementu systemu informatycznego, po osiągnięciu pełnej funkcjonalności TYTAN SQL. System EOD pozwala na elektroniczne przesyłanie, przechowywanie oraz przetwarzanie dokumentów bez konieczności ich drukowania i przetwarzania w tradycyjny sposób. TYTAN EOD umożliwia automatyzację procesów związanych z obiegiem dokumentów, co skraca czas ich przetwarzania i ogranicza błędy wynikające z ręcznego wprowadzania danych. Elektroniczny obieg dokumentów ma zastosowanie w wielu dziedzinach, w tym w zakładach wodociągowych, ciepłowniczych, firmach komunalnych czy też wywozowych. Sprawdzi się również w firmach rozliczających różne, długotrwałe usługi czy dostawy na podstawie umów. Dzięki TYTAN EOD możliwe jest również zdalne przetwarzanie dokumentów, co umożliwia asynchroniczną pracę wielooddziałową z oddalonych lokalizacji. Poznaj ofertę profesjonalistów z firmy Tytan i pozwól ułatwić sobie pracę!

Poznaj ofertę profesjonalistów z firmy Tytan i pozwól ułatwić sobie pracę!

Opracowanie:
Poznań, Strusia 10
tel. 61 865 40 10
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz