Niezbędne artykuły biurowe – także w pracy zdalnej
W sytuacji, którą wymusiła pandemia Covid-19 wielu z nas przeniosło się na pracę zdalną. Z początku jakoś sobie radziliśmy, ale w miarę upływu czasu coraz bardziej zdajemy sobie sprawę, że domowe biuro też trzeba odpowiednio wyposażyć. W naszym poradniku opisujemy jakie artykuły papiernicze i materiały biurowe są najbardziej przydatne w pracy zdalnej. Bo nie wszystko da się zrobić tylko i wyłącznie przy wykorzystaniu komputera i aplikacji umożliwiających uczestnictwo w telekonferencjach.
Jak wyposażyć domowe biuro na czas pracy zdalnej?
Sprawne wykonywanie pracy biurowej zależy od wyposażenia biura w niezbędne akcesoria biurowe i papiernicze, dobrą drukarkę, papier ksero i inne materiały. Warto postawić na produkty dobrej jakości, ergonomiczne i trwałe, w które można wyposażyć się w sklepie z artykułami biurowymi Terfol-bis. Jeśli zadbamy o odpowiednie wyposażenie naszej przestrzeni, będzie nam się pracować o wiele przyjemniej i bardziej efektywnie. Co zatem jest nam niezbędne do pracy biurowej?
Wspomnieliśmy już, że potrzebna jest drukarka i papier do drukarki. Wiele dokumentów, nawet tych elektronicznych, trzeba wydrukować. Nie warto oszczędzać na papierze i taki, który nie przebija powinien mieć gramaturę przynajmniej 80g/m2. Oprócz papieru przydadzą się też takie artykuły jak teczki, skoroszyty i segregatory, aby ułatwić przechowywanie i odszukanie odpowiednich dokumentów. Warto też mieć wkłady do segregatorów, bloczki samoprzylepne i koperty. Niezbędny w każdej pracy biurowej jest kalendarz, najlepiej w formie książkowej, w którym można notować ważne tele-spotkania i planować wydarzenia. Aby sporządzać notatki potrzebny będzie oczywiście długopis, a najlepiej kilka, ołówki i kolorowe zakreślacze.