Artykuł sponsorowany

Naprawa kotłów centralnego ogrzewania na gwarancji przez Insert – o czym warto pamiętać?

Naprawa kotłów centralnego ogrzewania na gwarancji przez Insert – o czym warto pamiętać?

Kupując jakiekolwiek urządzenia i sprzęt, a także montując instalacje w domach jednorodzinnych, bardzo ważne są karty gwarancyjne, które dają możliwość bezpłatnej naprawy systemu, jeśli zajdzie taka potrzeba. O czym warto pamiętać, oddając kotły grzewcze w ręce specjalistów z firmy Insert? Które części mogą zostać wymienione w ramach gwarancji?

Wszystko zaczyna się od zakupu

Już na samym początku inwestycji należy przemyśleć, gdzie i jaki kocioł będziemy kupować. Jedynie nowe modele od autoryzowanych producentów będą objęte gwarancją, którą później można wykorzystać przy pojawieniu się usterki czy większej awarii.

Warto być uważnym przy kuszących ofertach, które czasami pojawiają się na internetowych aukcjach. Za niskimi cenami mogą kryć się wadliwe wersje lub prototypy kotłów centralnego ogrzewania, co następnie ujawni się przy pojawiających się często problemach lub słabej jakości podzespołach.

Co obejmuje naprawa gwarancyjna kotłów?

Naprawa gwarancyjna powinna obejmować założenie oryginalnych elementów danego producenta, w tym palnika, filtrów wody czy gazu, a także całą część spalinową instalacji. Czasami usterka pojawia się na poziomie systemu rozprowadzonego po budynku, wtedy również fachowcy się nią zajmą.

Firma Insert świadczy swoje usługi w ramach gwarancyjnego serwisowania. Zajmuje się ona wymianą szybko zużywających się części i dokładnymi przeglądami palników oraz większych podzespołów w kotłach centralnego ogrzewania. Sprawdź to!

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz