Artykuł sponsorowany

Na jakiej podstawie należy dobierać ekrany LED?

Na jakiej podstawie należy dobierać ekrany LED?

Ekrany (telebimy LED) są coraz częściej wykorzystywane podczas różnych wydarzeń masowych. Są to urządzenia zbudowane z diod elektroluminescencyjnych. Połączone w nich trzy podstawowe kolory – czerwony, niebieski i zielony – umożliwiają stworzenie tysięcy innych barw. Ekrany LED wyświetlają zatem wyraźne i nasycone kolory. Aby wybrać odpowiedni telebim, należy kierować się przede wszystkim jego parametrami. Na co zwrócić szczególną uwagę?

Najważniejsze parametry ekranów LED

Ekrany LED pełnią bardzo ważną rolę we współczesnej reklamie. Można je spotkać praktycznie wszędzie, zwłaszcza w dużych miastach i centrach handlowych. Sklepy, lokale usługowe, biura i inne firmy zazwyczaj wyświetlają na nich aktualną ofertę i promocje. Ekrany LED skutecznie przyciągają zatem uwagę odbiorców. Aby jednak spełniały swoją rolę jak najlepiej, należy pamiętać o podstawowych parametrach telebimów. Na co zwrócić uwagę?

Ekrany LED powinny być przede wszystkim dobrane do wydarzenia. W tym przypadku przy wyborze urządzenia warto kierować się:

  • rozdzielczością ekranu, która wpływa na widoczność i czytelność przekazywanych treści,

  • rodzajem diod – DIP lub SMD,

  • jasnością diody,

  • miejscem montażu,

  • przeznaczeniem.

Warto zastanowić się też nad wyborem firmy wynajmującej telebimy. Nowoczesne urządzenia o sprawdzonej jakości oferuje Event Media Show. Zdając się na pomoc fachowców, można mieć pewność, że ekran będzie zamontowany w sposób bezpieczny, a realizacja kamerowa wykonana profesjonalnie.

Rodzaj ekranu i liczba diod

Obecnie dostępne są dwa główne rodzaje telebimów. Są to ekrany dyskretne oraz ekrany z wyświetlaczami SMD. Pierwsze produkuje się techniką powlekaną i są to raczej rzadko spotykane urządzenia. Stosuje się je przede wszystkim poza obiektami. Ekrany dyskretne są wyposażone w dodatkowe diody, które podkreślają kontrast i nasycenie kolorów.

Ekrany LED z wyświetlaczami SMD natomiast  można najczęściej spotkać wewnątrz budynków. Mają nieco mniejszą jasność niż telebimy dyskretne.

Wszystkie ekrany LED są jednak urządzeniami zaawansowanymi technologicznie. To doskonały sposób na reklamę dla każdej firmy. Przekaż emitowany na telebimach jest dostrzegalny z daleka i skutecznie przyciąga uwagę odbiorców. Ekrany LED są wykorzystywane także podczas masowych wydarzeń kulturalnych. To nieodłączny element festiwali, konferencji, targów, wydarzeń sportowych i wielu innych. Urządzenia te pozwalają wykorzystać ich potencjał. Widzowie, którzy znajdują się daleko od sceny również mogą dokładnie obejrzeć występ czy wydarzenie.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz