Artykuł sponsorowany

Materiały drukowane wykorzystywane w celach marketingowych  

Materiały drukowane wykorzystywane w celach marketingowych  

Materiały drukowane takie jak wizytówki, ulotki, broszury, gazetki reklamowe, kalendarze firmowe, etykiety, personalizowany papier itp. stanowią idealne produkty wspierające marketing firmy. Spójna identyfikacja wizualna biznesu jest sposobem na zwiększenie jej obecności na rynku, a także skłonienie do skorzystania z oferty. Co warto wiedzieć o metodach drukowania, aby szybko stworzyć materiały marketingowe, które zachęcą klientów do współpracy?

 

Wizytówki, ulotki, broszury, etykiety, papier firmowy i inne materiały drukowane

 

Aby wykonać materiały drukowane takie jak broszury, ulotki, etykiety, plakaty, nadruki na kopertach, wizytówki, spersonalizowany papier firmowy, kalendarz firmowy, gazetki reklamowe itp. drukarnie wykorzystują druk cyfrowy. Najczęściej wykorzystuje się go przy małych i bardzo małych nakładach materiałów, które nie przekraczają formatu B3. Co warto podkreślić, to oprócz wysokiej jakości wydruku i atrakcyjnej ceny, kolejną zaletą tego typu druku jest krótki czas realizacji (druk nie wymaga wykonania specjalnej formy drukarskiej). Ponadto, przy użyciu druku cyfrowego, w przeciwieństwie do druku offsetowego, możliwe jest wykonanie pojedynczej odbitki. Dodatkowo, warto pamiętać, aby przed realizacją zamówienia skontaktować się z firmą wykonawczą (np. drukarnią i wydawnictwem Studio Edytor w Dzierżoniowie), gdyż niektóre z nich przy użyciu tej metody mogą wykonywać także materiały reklamowe np. w większym formacie. Zdarza się, że przyjmowane są zamówienia m.in. na plakaty (jednostronne lub dwustronne) nawet w formacie A2 na papierze o różnej gramaturze.

 

Duże zamówienie na materiały reklamowe? Wykorzystaj druk offsetowy

 

Co warto podkreślić, to ulotki, wizytówki, broszury, plakaty, banery, gazetki reklamowe, kalendarze, etykiety i inne materiały drukowane można wykonać także metodą offsetową. Jej główną zaletą jest to, że sprawdza się przy dużych i średnich nakładach, dlatego znajduje zastosowanie także w druku czasopism, magazynów itp. Ponadto, popularność druku offsetowego jest także wynikiem wysokiej jakości, która widoczna jest np. w bogatych barwach oraz niskiej ceny. Druk offsetowy to również większa możliwość w wyborze formatu oraz metod uszlachetnień – wydruk może być m.in. foliowany, złocony, lakierowany wybiórczo, może posiadać hologram itp. Należy jednak pamiętać, że związane jest to z dłuższym czasem realizacji, co sprawia, że druk cyfrowy w tej kwestii przoduje.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz