Artykuł sponsorowany

Krajowy Znak Jakości – sposób na wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Krajowy Znak Jakości – sposób na wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów i kontrahentów to wymierne korzyści. Można go wykreować nie tylko przy pomocy działań z zakresu PR, ale także przy pomocy certyfikatów gwarantujących najwyższą jakość wytwarzanych produktów i świadczonych usług. Czym jest Krajowy Znak Jakości i jak go wykorzystać w budowie pozytywnego wizerunku firmy – podpowiadamy w tekście.

Krajowy Znak Jakości

Krajowy Znak Jakości to certyfikat przyznawany firmom spełniającym najwyższe standardy etyki i uczciwości. Aby dostąpić tego zaszczytu, a niewątpliwe jego posiadanie nim jest, trzeba przejść wszechstronną weryfikację na wielu płaszczyznach przy pomocy sprawdzonych i uznanych w świecie narzędzi analitycznych. Autorzy odpowiadający za poziom merytoryczny certyfikatu i jego niesłabnącą moc oddziaływania na opinię społeczną nieustannie doskonalą oprogramowanie służące do weryfikacji firm chcących się nim legitymować. Chcą mieć 100% pewność, że firma, która wyraziła akces jego otrzymania i przeszła pozytywną weryfikację, w pełni zasługuje na to wyróżnienie. Krajowy Znak Jakości to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce.

Pozytywny wizerunek firmy to klucz do sukces

W dobie Internetu, szybko rozprzestrzeniających się zarówno negatywnych, jak i pozytywnych opinii, pozytywny wizerunek firmy to sine qua non biznesowego sukcesu. Trzeba pamiętać, że większość konsumentów, zanim wyciągnie pieniądze z portfela lub przeciągnie kartę kredytową przez czytnik, zasięgnie opinii w sieci. Według badań ludzie przy podejmowaniu decyzji konsumpcyjnych coraz częściej kierują się opiniami innych, nie tylko znajomych, ale także całkiem obcych ludzi. Bardzo ważnym czynnikiem jest także ogólny wizerunek firmy, wykreowany przez firmę w toku długoletniej działalności. Jeśli opinie znalezione w sieci są spójne z głęboko ugruntowanym wizerunkiem firmy w świadomości społecznej, to firma może liczyć na zaufanie klientów. Firma będzie dla nich firmą pierwszego wyboru, będą do niej nie tylko wracać, ale także polecać innym i przyczynią się do umocnienia wizerunku firmy solidnej, rzetelnej i dbającej o jakość.

Krajowy Znak Jakości narzędziem budowana pozytywnego wizerunku firmy

Posiadanie tak szacownego i szanowanego przez klientów certyfikatu to nie tylko sposób na szybkie zwiększenie liczby klientów, większego zainteresowania naszą firmą przez kontrahentów czy częstszego wybierania naszego przedsiębiorstwa w konkursach i przetargach. Ten cel można osiągnąć także przy pomocy innych narzędzi. Krajowy Certyfikat Jakości to doskonałe narzędzie do budowania pozytywnego wizerunku firmy w długim okresie. Dzięki inwestycji w ten certyfikat firma może:

  • ugruntować swoją pozycję na rynku,
  • umocnić w świadomości społecznej wizerunek firmy stawiającej na jakość,
  • wyróżnić się na rynku,
  • wzmocnić rozpoznawalność marki,
  • zwiększyć zaufanie klientów.

Na początku XXI wieku klienci są coraz bardziej świadomi, nie tylko swoich praw, ale także i oczekiwań. Coraz trudniej ich przekonać do zakupu przy pomocy reklamy. Jednym ze skuteczniejszych sposobów w tym zakresie jest inwestycja w certyfikat jakości. To doskonałe rozwiązanie zarówno dla młodych firm, jak i tych działających od dawna na rynku. Wystarczy działać do trzech miesięcy, aby przystąpić do projektu. Dla nowej firmy to sposób na zaistnienie na rynku, właściwie jedyny sposób na szybkie wykreowanie pozytywnego wizerunku. Dla dojrzałego przedsiębiorstwa to sposób na umocnienie swojego wizerunku. Wysoka jakość potwierdzona uznanym certyfikatem to najlepszy komunikat, jaki firma może aktualnie wysłać do swoich klientów i kontrahentów. Z badań wynika, że 85% przedsiębiorców zauważyło większe zainteresowanie po otrzymaniu certyfikatu potwierdzającego jakość. Taka laurka chyba nie wymaga komentarza.

Oceń artykuł (3)
4.3
Komentarze
Dodaj komentarz