Artykuł sponsorowany

Kompleksowe wsparcie teleinformatyczne firm – HelpDesk

Kompleksowe wsparcie teleinformatyczne firm – HelpDesk

Wysoki poziom informatyzacji podmiotów gospodarczych wymaga od nich podjęcia współpracy z firmami zajmującymi się szerokimi usługami teleinformatycznymi. To one gwarantują przedsiębiorstwom tak zwany HelpDesk, czyli pełną obsługę teleinformatyczną. Uwzględnia ona monitorowanie prawidłowości funkcjonowania różnych systemów, a także szybkie eliminowanie różnych zaistniałych awarii.

Z jaką firmą podjąć stałą współpracę?

Przy podejmowaniu stałej współpracy z zewnętrzną firmą teleinformatyczną, warto zwrócić uwagę na trzy podstawowe wyznaczniki. Pierwszym z nich są posiadane certyfikaty, drugim referencje klientów, a trzecim szeroki zakres usług. Wszystkie te warunki spełnia między innymi firma BSTI Sp. z o.o., która wypełnia także wszystkie wymogi innowacyjnego rynku usług informatycznych oraz telekomunikacyjnych, obsługując dzięki temu licznych klientów biznesowych, publicznych, a także indywidualnych. Oferta takich firm przewiduje między innymi prace teletechniczne (np. instalacje domofonów, instalacje systemu ostrzegania pożarowego, instalacje oddymiania, instalacje automatyki drzwi, wzmocnienia sygnału GSM, WiFI), integracje urządzeń ICT (np. działania w środowisku systemu PABX dla usług głosowych, działania związane z Centralnym Systemem Taryfikacyjnym i systemem bilingowym, budowa sieci LAN/WAN, monitoring wizyjny, CCTV, IPTV) oraz doradztwo technologiczne, które zakłada między innymi tak zwany HelpDesk dla firm.

Co może zakładać kompleksowy HelpDesk dla firm?

Dzisiejszy HelpDesk dla firm to nie tylko oferowanie wsparcia i pomocy w przypadku wystąpienia jakichś problemów w obszarze telekomunikacyjnym, czy informatycznym – chodź, to jest głównym zadaniem tego typu outsourcingowych usług teleinformatycznych najlepszych firm. Warto wiedzieć, że wiele przedsiębiorstw, zwłaszcza o szerokiej strukturze organizacyjnej – ośrodki przemysłowe i badawcze, call center, podmioty usługowe, korporacje – wymagają również pomocy przy przetwarzaniu danych osobowych klientów i pracowników, budowaniu planów awaryjnych w przypadku wystąpienia niepożądanego zjawiska (np. kilkudniowa awaria telekomunikacyjna), przygotowywaniu zdalnych backupów systemów firmowych, czy też przy tak zwanym Cloud Computingu. Jest to dzisiaj istotne narzędzie zarządcze, informacyjne i logistyczne w korporacjach – i nie tylko – które musi działać w pełni sprawnie, aby wszyscy podpięci pod daną chmurę obliczeniową użytkownicy prawidłowo mogli z niej korzystać. Wymaga to korzystania z kompetencji dobrych firm zajmujących się telekomunikacją, informatyką, teleinformatyką, telewizją, a także szeroko pojętą nowoczesną technologią, która z każdym rokiem, a nawet miesiącem ewoluuje i wymaga modernizacji.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz