Artykuł sponsorowany

Kiedy warto stosować ścianki ekspozycyjne do promocji firmy?

Kiedy warto stosować ścianki ekspozycyjne do promocji firmy?

Efektywne reklamowanie danej marki zależy w dużej mierze od wybranych materiałów promocyjnych. Zaliczają się do nich ścianki ekspozycyjne, które sprawdzają się wszędzie tam, gdzie brakuje powierzchni do przedstawiania np. plakatów firmowych. Można je umieszczać nie tylko w siedzibie danego przedsiębiorstwa – sprawdzają się także na targach i przy wielu innych okazjach.

Jak zbudowane są ścianki ekspozycyjne?

Wspomniany nośnik reklamy to specjalny stelaż, który najczęściej przygotowany jest z lekkiego i trwałego jednocześnie aluminium. Konstrukcja jest stabilna i zawiera od jednej do nawet trzech lub większej liczby ram. To właśnie w nich umieszcza się materiały promocyjne – głównie w formie plakatów. Ramy mogą mieć orientację zarówno poziomą, jak i pionową, co ułatwia stworzenie reklamy dopasowanej do potrzeb zamawiającego. Przy zakupie ścianek ekspozycyjnych warto zwrócić uwagę na dodatkowe wyposażenie konstrukcji.

Mowa przede wszystkim o dolnej części stelaża, gdzie umieszcza się m.in. stopki o regulowanej wysokości. Dzięki nim można tak skonfigurować ściankę ekspozycyjną, by pozostawała ona stabilna nawet na nierównym podłożu. W ten sposób nośnik reklamy sprawdza się zarówno wewnątrz budynków, jak i na zewnątrz, np. na targach. Przy takim zastosowaniu dobrze jest też postawić na materiał, który nie skoroduje po kontakcie z wilgocią. Z tego względu najlepiej sprawdzi się ścianka ekspozycyjna z anodowanego aluminium.

Czy ścianka ekspozycyjna to dobry nośnik reklamy?

Przy planowaniu strategii marketingowej należy poszczególne jej składniki dobierać przede wszystkim do charakterystyki działania danej firmy. Jeśli bierze ona udział w różnych targach, zlotach czy innego rodzaju imprezach, na których ważna jest odpowiednia ekspozycja marki, opisywane ścianki będą doskonałym wyborem. Sprawdzą się także w obiektach komercyjnych różnego typu i w przedsiębiorstwach przyjmujących swoich klientów oraz kontrahentów bezpośrednio w siedzibie czy punkcie.

Nie oznacza to jednak, że ścianka ekspozycyjna, której wykonanie można zlecić firmie Epicenter24, nie przydaje się przy działalności internetowej. Umieszczenie reklam w specjalnej konstrukcji i umiejscowienie ich np. w obszarach natężonego ruchu w obiektach sportowych, galeriach handlowych czy innego rodzaju budynkach chronionych również będzie dobrym pomysłem. Warto pamiętać o odpowiednim przygotowaniu ścianek ekspozycyjnych – powinny być one trwałe i dopasowane m.in. pod kątem orientacji ramy do charakterystyki materiałów promocyjnych, jakie mają z ich użyciem być prezentowane.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz