Materiał Partnera

Kartonowe standy sposobem na przyciągnięcie klienta

Kartonowe standy sposobem na przyciągnięcie klienta

Współczesny rynek wymaga od przedsiębiorców coraz większej kreatywności, jeśli chodzi o rozpowszechnianie swoich usług. Okazuje się, że ograniczenie się do reklamy w internecie oraz innych mediach może okazać się zwodnicze i niewystarczające. Najbardziej skuteczne okazują się komunikaty, które wpływają na potencjalnego klienta bezpośrednio, a więc takie, których doświadcza podczas poruszania się po mieście i wykonywania codziennych czynności.

Alternatywa wobec reklam w internecie

Komunikaty nagromadzone w internecie, poza tym, że występują w nadmiarze, często okazują się męczące i źle zaprojektowane. Z tego powodu coraz więcej podmiotów decyduje się odwołać do sposobów bardziej tradycyjnych i wydawałoby się pozornie przestarzałych. Jedną z najważniejszych metod pozwalających na zwrócenie uwagi na usługę bądź produkt są komunikaty wizualne, takie jak różnego rodzaju ulotki czy broszury. Dużą popularnością cieszą się również kartonowe standy umiejscowione obok wejścia do sklepu lub lokalu usługowego, tłumaczą producenci opakowań oraz materiałów reklamowych z firmy Opakomax

Możliwość przyciągnięcia klienta ciekawą formą wizualną

Ta metoda do niedawna była kojarzona przede wszystkim z kinami oraz innymi podmiotami oferującymi usługi rozrywkowe. Coraz częściej jest ona jednak wykorzystywana przez przedsiębiorców z innych branż. Poza tym, że standy przyciągają dużym rozmiarem i nietypowym kształtem nawiązującym do działalności firmy, mogą także posiadać dodatkowe przegrody na darmowe materiały reklamowe. Jeżeli rozwiązanie to będzie dodatkowo współgrać z efektowną i przemyślaną komunikacją wizualną, możemy mieć nadzieję, że zwrócą one uwagę potencjalnego klienta znudzonego reklamami w internecie i przytłoczonego ich nadmiarem. 

Szerokie możliwości oddziaływania na klientów

Reklamowe standy wbrew swojej nazwie mogą występować zarówno w formie stojącej, jak i wiszącej. Często przyjmują one także kształt postaci zachwalającej produkt. Klientom zainteresowanym bardziej dyskretnymi formami reklamy można zaoferować gadżety o mniejszych rozmiarach, które zamiast stać przed wejściem mogą zostać umiejscowione na biurku lub w stolikach w poczekalni. W takich przypadkach szczególnie dobrze sprawdza się dołączenie do nich dodatkowych ulotek oraz broszur. Pamiętajmy także np. o osobach starszych lub innych rzadziej doświadczających pozostałych form reklamy. Dzięki standom odbiorcy ci zdobywają dostęp do wielu atrakcyjnych usług.

 

Opracowanie:
Łódź, Marmurowa 5
tel. 42 650 88 98
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz