Artykuł sponsorowany

Kartonowe standy reklamowe jako sposób na promocję firmy

Kartonowe standy reklamowe jako sposób na promocję firmy

Dobra reklama i jak największy rozgłos to najważniejsze kwestie dla każdej firmy, bez względu na przedmiot jej działania. Na rynku dostępna jest duża różnorodność artykułów promocyjnych, co stwarza ogromne możliwości dla przedsiębiorców. Jednym ze skutecznych i oryginalnych sposobów na promocję firmy są kartonowe standy reklamowe. Czym więc są standy i dlaczego warto w nie zainwestować?

Czym są kartonowe standy reklamowe?

Jak sama nazwa wskazuje standy kartonowe są zbudowane z kartonu. Do ich produkcji używa się jednak różnych rodzajów tektury – mogą to być tektury faliste lub tektury lite, grube, introligatorskie. Wykorzystanie wielowarstwowych tektur falistych pozwala na uzyskanie większej wytrzymałości, co powoduje, że są one używane przy prezentacji produktów ciężkich. Dzięki temu ma się pewność, że nie zawali się pod ciężarem produktów. Standy reklamowe zazwyczaj są wyposażone w półeczki kartonowe, na których można umieścić artykuły reklamowe. W zależności od swojej wysokości, standy mogą mieć nawet 3-4 półeczki. Ich ilość oraz wygląd standu są jednak zależne od indywidualnych potrzeb klienta.

Firmy reklamowe i agencje są w stanie stworzyć na zamówienie całkowicie spersonalizowaną reklamę. Na standach reklamowych można też umieścić dodatkowe elementy. Jedną z możliwości są topery, które znajdują się na najwyższej półce. Jest to duża reklama, która sprawia, że produkty są widoczne z daleka. Można także zdecydować się na specjalne wkładki na półki, aby ładnie prezentować produkty. Popularnym rozwiązaniem są również kieszonki po bokach, w których można umieścić ulotki reklamowe.

 

Jak wybrać idealny stand reklamowy dla swojej firmy?

Standy reklamowe stanowią ciekawy sposób na reklamę swojej firmy pod warunkiem, że są skomponowane odpowiednio. Jeśli decyzja nie jest łatwa do podjęcia, warto skorzystać z pomocy. Firma Opakomax, posiada w swoich szeregach fachowców, którzy chętnie doradzają klientom i projektują odpowiednie ekspozytory, współpracując z drukarniami i agencjami, dzięki czemu klient dostaje gotowy, wyposażony w dodatkowe elementy, hahi, topery, listwy cenowe, itd. stand. 

Bardzo istotne jest dopasowanie kolorystyczne – oznacza to, że ekspozytor i jego barwy powinny być dopasowane kolorystycznie do barw kojarzonych z firmą. Na standzie reklamowym musi się również znaleźć logo firmy, a cała kompozycja powinna pozwalać na atrakcyjne zaprezentowanie produktów. Poza estetyką wykonania w tworzeniu standów reklamowych liczy się także ich trwałość. Oczywistą sprawą jest, więc to, że stand reklamowy musi być wykonany w pełni profesjonalnie. Tylko wówczas można liczyć na to, że ekspozytor wytrzyma trudy wielu lat w sklepie lub w innych miejscach, w których klient postanowi go umieścić.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz