Artykuł sponsorowany

Kalendarz z Drukarnią Jarosława Piwnika

Kalendarz z Drukarnią Jarosława Piwnika

Mówi się, że szczęśliwi czasu nie liczą, a jednak na próżno szukać domu, w którym nie ma choć jednego zegarka i kalendarza. Czasomierze i terminarze zdobią ściany nie tylko we wnętrzach mieszkalnych, ale również w firmach. A skoro już o nich mowa, to każdy biznesmen powinien wiedzieć, jak wielki potencjał ma projekt własnego kalendarza firmowego. Jak go zaprojektować i na jaki rodzaj terminarza ściennego się zdecydować?

Rodzaje kalendarzy ściennych

W większości domów i firm można spotkać się z kalendarzami jednodzielnymi. To rodzaj, który charakteryzuje się jedną grafiką i jednym miesiącem na stronie. Aby kalendarz był bardziej funkcjonalny, często na dole kartki, już pod przysłowiowym styczniem, umieszcza się również luty i marzec. Dzięki temu użytkownicy terminarza wiszącego na ścianie od razu widzą cały kwartał. Alternatywą dla kalendarza jednodzielnego jest jego trójdzielna wersja. Pod grafiką znajduje się miejsce na trzy kolejne miesiące, dzięki czemu domownicy mogą notować spotkania bądź wizyty u lekarza z dwumiesięcznym wyprzedzeniem i cały czas „mieć na nie oko”.

Funkcjonalnym rodzajem kalendarza ściennego jest również terminarz listwowy. To nic innego, jak duży format solidnej karty, na której umieszcza się wszystkie miesiące. Ten rodzaj kalendarza sprawdzi się przede wszystkim w firmowych w gabinetach, w których pracownicy na pierwszy rzut oka mogą sprawdzić, jak w tym roku przypadają wolne i kiedy mogą spodziewać się dni wolnych, w które lepiej nie planować spotkań z klientami. Abstrahując od terminarzy, ściennych warto zauważyć, że ciekawym rozwiązaniem, również dedykowanym firmom, są kalendarze w formie podkładek na biurko. Przy zamówieni tej formy pracownicy zyskują podwójnie – nie dość, że mają „roczny harmonogram” pod ręką, to jeszcze mogą na bieżąco tworzyć szybkie notatki.

Jak zaprojektować kalendarz firmowy?

Każdy właściciel mniejszego lub większego przedsiębiorstwa powinien pamiętać również o tym, że kalendarz może być świetną formą reklamy. Przy tworzeniu jego projektu w pierwszej kolejności należy zwrócić na szatę graficzną, która kolorystyką i motywem powinna nawiązywać do branży, w której obraca się dana firma. Kluczowa będzie również forma – choć, obok kalendarzy ściennych, można spotkać się w terminarzami w formie notesu czy też mniejszej konstrukcji na biurko, to jednak warto zdecydować się na kalendarz, który będzie funkcjonalnym gadżetem dla wszystkich pracowników biura. Mieszkańcy Ostrowca Świętokrzyskiego i okolic, z prośbą o wykonanie projektu, a także o wydrukowanie mogą zwrócić się do Drukarni Jarosława Piwnika.

Jak widać, kalendarz to nie tylko funkcjonalny dodatek do przestrzeni domowych i biurowych, ale również doskonała forma reklamy, oczywiście pod warunkiem, że projekt terminarza będzie „chwytliwy”.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz