Materiał Partnera

Jakie przedmioty grawerowane sprawdzają się w roli upominków?

Jakie przedmioty grawerowane sprawdzają się w roli upominków?

Grawerstwo jest szlachetnym zawodem, o długiej oraz bogatej historii. Jego zadaniem jest zdobienie przedmiotów metalowych różnymi motywami oraz kaligrafią. Obecnie tym sposobem zdobi się także inne materiały, bardziej miękkie, takie jak drewno lub pleksi. W swojej tradycji zajmowało się przede wszystkim zdobieniem wyrobów artystycznych oraz obiektów kultu religijnego, obecnie rozszerzeniu uległ także zakres zastosowań rytownictwa.

Techniki grawerowania

Grawernicy posługują się różnego rodzaju i grubości rylcami, którymi wykonują konkretny wzór. Jednym z bardziej tradycyjnych sposobów jest pokrywanie powierzchni metalu lub drewna odporną na działanie żrących substancji powłoką, a następnie umieszczanie na niej wzoru i wytrawianie za pomocą kwasu.

Coraz bardziej popularną metodą jest wykonywanie wzorów za pomocą lasera, co zdecydowanie przyspiesza obróbkę klasyczną metalu. Obecnie jest to również zawód podlegającymi automatyzacji, ale nie tracący na zainteresowaniu młodych, utalentowanych plastycznie osób, podkreślają pracownicy firmy Grawerlik

Upominki z grawerowanymi motywami

Biorąc pod uwagę szlachetne tradycje grawernictwa przedmioty zawierające takie elementy często służą jako upominki. Głównie ze względu na możliwość stworzenia napisu lub motywu dedykowanego obdarowanej osobie. Często przedmiotem zdobienia są breloki oraz różnego rodzaju figurki. Ponadto grawerowana biżuteria oraz zegarki z wykonywanymi w ten sposób motywami stanowią symbol luksusu oraz dobrego gustu.

Grawerowane wizytówki

Metalowe i drewniane wizytówki z wygrawerowanymi danymi firmy są nie tylko bardziej interesujące i oryginalne, ale również bardziej trwałe. Trudniej jest je zniszczyć i zagubić, ale stanowią też świadectwo większego zaangażowania firmy w chęci zostania dostrzeżonym. Taka wizytówka może stanowić pełnoprawny gadżet firmowy uzupełniający notes lub kalendarz.

Jednym z najciekawszych rozwiązań jest długopis z grawerowanym logiem firmy. Są to przedmioty bardzo eleganckie oraz takie, które zawsze muszą być w zasięgu ręki i są często używane. Inwestycja w upominki z logiem firmy zawsze przekłada się na jej popularność, ponieważ wiąże się z bezustanną widocznością loga, a przez to rozpoznawalnością oferty.


Opracowanie:
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz