Artykuł sponsorowany

Jaka powinna być strona internetowa Twojej firmy?

Jaka powinna być strona internetowa Twojej firmy?

W obecnych czasach trudno sobie wyobrazić dobrze prosperującą firmę, która nie posiada własnej strony internetowej. Profesjonalna, estetyczna i sprawnie działająca strona www to nasza wizytówka w sieci, która może zachęcić lub wręcz przeciwnie – odstraszyć potencjalnych klientów. Dlatego warto zadbać, aby strona internetowa prezentowała się nowocześnie i pasowała do oferty firmy. Jakie kryteria powinna spełniać dobra strona www? Podpowiadamy.

Potęga Internetu

Świat wirtualny otworzył przed przedsiębiorcami nowe możliwości. Dotarcie do potencjalnych klientów teoretycznie nigdy nie było prostsze. Praktycznie – musimy wyróżnić się na tle konkurencji. Jak to zrobić? Bez wątpienia pomoże nam w tym sprawnie działająca i atrakcyjna wizualnie strona internetowa stworzona przez specjalistów z firmy ITlike w OlkuszuPamiętajmy, że dobrze zaprojektowana strona internetowa firmy stanowi istotną część strategii marketingowej i przyniesie firmie wymierne korzyści.

Kwestie praktyczne

Strona internetowa firmy powinna być przede wszystkim wypełniona istotnymi dla klientów informacjami. Treści powinny być unikalne, dość krótkie i napisane językiem korzyści. Ważne, żeby poruszanie się po stronie było intuicyjne i proste. Witryna powinna się również szybko wczytywać i być aktualizowana na bieżąco. Pamiętajmy, że coraz więcej osób przegląda strony internetowe za pośrednictwem telefonów komórkowych. Dlatego strona firmowa powinna być dostosowana do urządzeń mobilnych. Jeśli tego nie zrobimy, możemy być pewni, że użytkownik wybierze ofertę konkurencji, która zadbała o przejrzyste i czytelne treści dla osób korzystających ze smartfonów.

Kwestie estetyczne

Nie ulega wątpliwości, że strona internetowa firmy powinna wyróżniać się atrakcyjną i przyciągającą uwagę szatą graficzną. Internauci bardzo szybko wyrabiają sobie opinię o danej stronie, dlatego, jeśli chcemy, żeby witryna zaangażowała użytkownika, musimy zadbać o jej przejrzystość i estetykę. Istotna jest zarówno kolorystyka, układ treści, rozmieszczenie zdjęć, jak i innych elementów graficznych. Teksty znajdujące się na stronie powinny zostać podzielone na mniejsze części oraz opatrzone nagłówkami. Nie bez znaczenia jest także identyfikacja wizualna firmy – dlatego zadbajmy, żeby strona www pasowała do branży, w której działamy i do logo naszego biznesu.

Projektowanie stron www to duże wyzwanie, dlatego, jeśli zależy nam na stronie, dzięki której zyskamy nowych klientów i zwiększymy sprzedaż, postawmy na specjalistów. Pamiętajmy, że dobrze zaprojektowana strona internetowa buduje naszą wiarygodność i stanowi wizytówkę firmy.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz