Artykuł sponsorowany

Jak znaleźć dobry serwis AGD?

Jak znaleźć dobry serwis AGD?

Obecnie ceny drobnych artykułów AGD spadają, dlatego w wielu przypadkach bardziej opłaca się zakupienie nowego sprzętu niż ponoszenie kosztów jego naprawy. Nie warto jednak się na to decydować, jeżeli na AGD posiadamy jeszcze gwarancję lub zakup nowego sprzętu wiąże się z dużą inwestycją. Czasami naprawa obejmuje tylko konieczność wymiany drobnej części, dlatego wówczas należy poszukać dobrego serwisu AGD.

Co powinien oferować dobry serwis AGD?

Przed podjęciem decyzji o oddaniu sprzętu do serwisu AGD, trzeba przede wszystkim sprawdzić, czy obowiązuje na niego gwarancja. Wówczas wystarczy zwrócić uszkodzone AGD do sklepu i czekać na zwrot naprawionego. W innym przypadku będziemy zmuszeni na własną rękę znaleźć fachowca, a to może być trudnym zadaniem, ze względu na wiele niekompetentnych firm oferujących swoje usługi. Dobry serwis AGD powinien specjalizować się w konkretnej dziedzinie, więc jeżeli mamy do czynienia z fachowcem, który naprawia AGD, RTV a oprócz tego zajmuje się jeszcze szeregiem dodatkowych usług w pobocznych branżach, powinna nam się zapalić czerwona lampka. Inaczej wygląda sprawa, jeżeli mamy do czynienia z firmą składającą się z zespołu fachowców, wówczas każdy pracownik może specjalizować się w innym zakresie napraw.

Jak znaleźć dobry serwis AGD?

Przede wszystkim poszukiwania należy ograniczyć do miejscowości, w której mieszkamy. Nie ma sensu wysyłać zepsutego sprzętu do fachowca z innej części kraju tylko dlatego, że wydaje nam się najlepszy. To znacznie wpłynie na czas oczekiwania na naprawę oraz jej koszt. Warto sprawdzić również czy fachowiec dojeżdża na miejsce, gdyż w przypadku zepsutej zmywarki trudno będzie ją przetransportować do serwisu, a później ją z powrotem podłączyć. Firmy takie jak Jan-Rok Serwis Agd Janusz Rokicki dojeżdżają do klienta, a oprócz tego specjalizują się tylko w naprawie AGD, co świadczy o jakości świadczonych usług i wysokich kompetencjach. Oprócz tego dobry serwis AGD powinien:

  • od razu oszacować koszt i czas naprawy,
  • mieć stały dostęp do części zamiennych,
  • jasno sprecyzować zakres napraw,
  • konsultować z właścicielem różne warianty naprawy.

Dobry specjalista nie tylko powinien wytłumaczyć na czym polega wykryta usterka, ale także poinstruować jak w przyszłości jej uniknąć oraz w jaki sposób dbać o sprzęt, aby nie narażać go na awarię. Oprócz tego na wszystkie części zamienne powinniśmy otrzymać paragonu lub faktury, aby mieć pewność, że koszt całej usługi jest zgodny z tym, za co faktycznie zapłaciliśmy.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz