Artykuł sponsorowany

Jak wypromować własną firmę w internecie?

Jak wypromować własną firmę w internecie?

Jedną z bardziej popularnych reklam internetowych jest baner reklamowy. Prawie na każdej witrynie można zobaczyć wielobarwne reklamy produktów z różnych branż. Ze względu na prostotę i możliwość dopasowania do konkretnej grupy odbiorców, baner internetowy jest tak ceniony. Bardzo ważne jest również posiadanie strony www. To ona odpowiada na podstawowe pytania klienta: podaje nr telefonu firmy, wyświetla jej lokalizację, a także daje możliwość szybkiego kontaktu.

Jakie cechy powinien posiadać dobry baner?

Bardzo ważną zasadą jest dopasowanie baneru reklamowego do strony internetowej, która jest celem odsyłacza. Barwy baneru, jego czcionka i przede wszystkim hasło, nie mogą wyglądać standardowo – jak typowa reklama. Często o sukcesie przedsięwzięcia decyduje jego oryginalność.

Warto poszukać prostego rozwiązania. Zazwyczaj drażniąca jest przesadna dynamika i cała gama kolorów reklamy. Dlatego już na samym początku taki baner jest skreślony przez internautów. Aby zainteresować odbiorcę, warto znaleźć stonowane rozwiązanie, które będzie nawoływało do działania. Kluczowy jest tutaj nagłówek reklamy.

Należy pamiętać o dynamice obrazu, która przykuje uwagę internautów. Można wybrać animację lub zdecydować się na ciekawą, wciągającą grę. Ważna jest również informacja płynąca z reklamy. Powinna być oczywiście pozytywna, ale w pełni zrozumiała.

Miejsce publikacji baneru reklamowego jest również istotne, ponieważ to ono m.in. świadczy o grupie odwiedzających. Trzeba zwrócić uwagę na to kim są internauci wchodzący na daną stronę, jakie mają wymagania, zainteresowania. Szczególnie ważny jest również rozmiar baneru – im większy, tym częściej ktoś na niego klika i bardziej zapada w pamięć. 

Dlaczego warto stworzyć stronę internetową dla firmy?

Obecny świat oparty jest na cyfryzacji. Bardzo dużo czasu spędzamy w internecie i dlatego obecność własnej strony www znacząco pomaga w dotarciu do potencjalnego klienta. Strona internetowa to wizytówka firmy, zbiór informacji o danym biznesie, ale również sposób na dotarcie do większej liczby odbiorców.

To bardzo ważne, aby strona internetowa była skutecznym narzędziem marketingowym, ale również świadectwem wiarygodności, które sprawia, że firma wzbudza zaufanie w potencjalnych klientach. Bardzo dobrym pomysłem jest umieszczenie na stronie internetowej komentarzy zadowolonych z usług klientów, które często są decydujące, gdy zainteresowany odbiorca szuka firmy wykonującej daną usługę.

Warto umieścić na swojej stronie takie opcje jak statystyki lub ankiety online, co daje możliwość przeprowadzenia badania marketingowego bez dodatkowych opłat. W taki sposób można dowiedzieć się o potrzebach internautów, które przydadzą się np. do przyszłego tworzenia promocji.

Tworzenie stron www i umieszczanie banerów reklamowych wymaga pewnej wiedzy i doświadczenia, dlatego warto zwrócić się do specjalisty z firmy Pr-Print Pracownia Reklamy Stanisława Pajdzik, z siedzibą w Lubomierzu.

Opracowanie:
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz