Materiał Partnera

Jak wybrać odpowiedni hotel

Jak wybrać odpowiedni hotel

Szukając noclegu dla siebie oraz swojej rodziny mamy w głowie zarys tego, czego oczekujemy od danego miejsca. Stawiamy zazwyczaj na komfort i wygodę, dobrą lokalizację, ewentualnie ofertę posiłków. Trudniej może być w sytuacji, gdy szukamy miejsca, które oferuje organizację imprez okolicznościowych czy organizację szkoleń. Na co warto zwrócić uwagę, szukając miejsca idealnego?

Na mapie województwa śląskiego jest jeden hotel, który przyciąga uwagę zarówno rodzin podróżujących po regionie, jak i firm i instytucji szukających wyjątkowego miejsca dla organizacji konferencji. Hotel Modus w Łaziskach Górnych to stylowe miejsce, które zadowoli najbardziej wymagających gości! Nowoczesne wnętrza, wysokiej jakości obsługa, wygodne pokoje oraz pyszne jedzenie wyróżniają naszą placówkę i sprawiają, że pobyt u nas na długo zostaje w pamięci!

Pokoje do wynajęcia w dogodnej lokalizacji

Pierwszą rzeczą, na którą zazwyczaj zwracamy uwagę, jest oczywiście lokalizacja hotelu. W przypadku wyjazdów wakacyjnych wybieramy miejsca, które oferują dogodny dojazd do interesujących nas atrakcji turystycznych. Gdy szukamy miejsca na organizację szkoleń, chcemy wybrać hotel, do którego wszyscy dojadą bez problemu. Nasza placówka znajduje się w pobliżu głównych dróg, dzięki czemu w kilka chwil goście dojadą do Mikołowa, Orzesza, Żor, Tychów, Katowic, Rybnika czy Gliwic. Znajdujemy się w zasięgu ważnych imprez kulturalnych, biznesowych oraz sportowych! Kolejną ważną rzeczą, którą bierzemy pod uwagę wybierając nocleg, jest komfort pokoi. Czy znajduje się w nim wszystko to, co może mi być potrzebne? Pokoje rodzinne, w których odnajdą się osoby podróżujące samotnie oraz pary, rodzice z dziećmi i większe grupy znajomych, jak również noclegi dla pracowników w pokojach jednoosobowych, pokojach dwuosobowych to oferta godna uwagi! Klimatyzacja, telewizor LCD, dostęp do Internetu, sejf czy barek podnoszą komfort! Nigdy nie zaszkodzi również, aby wybrane przez nas miejsce było tanim hotelem.

Oferta restauracji hotelowej

Znaczna część gości podejmując ostateczną decyzję, zwraca również uwagę na ofertę restauracji hotelowych. Z jednej strony decydując się na dłuższy pobyt, chcemy skorzystać z oferty posiłków na miejscu, z drugiej strony szukając noclegów dla pracowników czy organizując imprezę okolicznościową, szkolenia lub konferencję chcemy zagwarantować poczęstunek dla ich uczestników. Nasza restauracja Moccadoro to miejsce, które zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów! Zachwycające smaki i aromaty kuchni europejskiej to jej największa zaleta, ale nie można zapominać o pięknym wystroju i niezapomnianym klimacie. W naszej lokalizacji mogą Państwo zorganizować spotkania rodzinne jak wesela, komunie czy stypy, bankiety oraz spotkanie biznesowe. Udostępniamy nowoczesne i wygodne sale z potrzebnym wyposażeniem. Oferujemy również możliwość cateringu dla konferencji. Pracownicy są otwarci i chętni do pomocy, aby wspólnie zorganizować niezapomniane wydarzenie!

Opracowanie:
Łaziska Górne, św. Jana Pawła II 10b
tel. 32 789 95 00
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz