Artykuł sponsorowany

Jak tanio wyposażyć biura w nowoczesny sprzęt?

Jak tanio wyposażyć biura w nowoczesny sprzęt?

Najbardziej obciążającym wydatkiem przedsiębiorców – zwłaszcza nowych – jest między innymi zakup sprzętu biurowego. Mowa o laptopach, komputerach stacjonarnych, licencjonowanym oprogramowaniu, a także o skanerach, drukarkach, czy też dyskach i urządzeniach do komunikacji oraz łączności, np. karty sieciowe. Jak zatem optymalizować budżet tak, aby zainwestować w mocne sprzęty, wyróżniające się niską ceną? Odpowiedź jest prosta: skieruj swoją uwagę na urządzenia używane.

Komputery używane w Twoim biurze!

Coraz większa ilość przedsiębiorców przy wyposażaniu biur, inwestuje nie w nowe sprzęty, na które często należy zaciągnąć znaczne kredyty lub umowy leasingowe, ale właśnie w urządzenia używane. Szczególnie jest to opłacalne, jeśli chodzi o komputery stacjonarne, a także laptopy. Cały zestaw PC, czy notebook można nawet dostać za około 1000 złotych, a czasem nawet mniej! Takie ceny przy aranżowaniu większych biur, lub przy zakładaniu firmy, mogą być szczególnie opłacalne, zwłaszcza że swoją jakością nie będą ustępowały nowym komputerom.

Dlaczego jednak warto decydować się na ten krok, i czy rzeczywiście jest on opłacalny? Tutaj warto kierować się przeznaczeniem laptopów oraz komputerów. Jeśli rzeczywiście mają one być przekazywane do prac biurowych, które nie potrzebują wysokiego natężenia pracy procesora – tak jak w przypadku oglądania filmów i grania w gry – to jest to bardzo dobra opcja. Istotne jest jednak to, aby dobrać idealny, nieobciążający system operacyjny, a także, aby firmowi informatycy zainstalowali na komputerze tylko i wyłącznie oprogramowanie, z którego dany pracownik będzie korzystał. To zwiększy wydajności, moc i żywotność sprzętu, który bądź, co bądź, nie wymaga szczególnego traktowania. Na rynku wtórnym, od profesjonalnych firm można bowiem zakupić sprzęty użytkowane zaledwie rok, dwa, czy też trzy. Często dane urządzenia/gadżety nudzą się ich użytkownikom, a to powoduje, że trafiają do komisów komputerowych w swoim nienagannym stanie.

Wybierz sprzęt poleasingowy

Szczególnie warto kierować swoją uwagę na używane laptopy, komputery, drukarki, skanery, czy sprzęty łączności i komunikacji, które pochodzą z zakończonych umów leasingowych. To wtedy osoby je „dzierżawiące” nie zdecydowały się na wykup urządzeń. Przyczynia się to zaś to obniżenia ich ceny na rynku wtórnym. Tu warto pokreślić zaś jakość komputerów poleasingowych. Najczęściej stanowią je wysokiej klasy zestawy PC, które wyróżniają się niskim poziomem eksploatacji. Związane jest to z tym, że ich poprzedni właściciele użytkowali je głównie do mało obciążających prac biurowych. Pamiętaj zatem o tym, aby dowiadywać się u dystrybutorów sprzętów elektronicznych, które komputery/laptopy itd. pochodzą z rynku leasingowego. Klarowne opisy, szybkie odpowiedzi na postawione pytania, a także liczne rabaty, oferuje np. firma Universal i jej sklep e-commerce Shoplet.pl. To między innymi razem z nim będziesz mógł tanio zaopatrzyć swoje biuro w nowoczesny sprzęt!

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz