Artykuł sponsorowany

Jak drukować ulotki, aby nie przepłacić?

Jak drukować ulotki, aby nie przepłacić?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Zasada ta dotyczy każdej branży. Dlatego inwestycja w materiały reklamowe zawsze się opłaca, a co więcej, szybko się zwraca. Od lat dużym zainteresowaniem, między innymi ze względu na swoją skuteczność, cieszą się ulotki. Co jednak zrobić, aby nie zapłacić za niezbyt wiele? W jaki sposób można zminimalizować koszty wykonania tego typu materiałów reklamowych?

Dokładny research

Żaden przedsiębiorca nie chce przepłacać za materiały reklamowe. Każda firma ma zaplanowany budżet, z którego jasno wynika, ile może przeznaczyć na promocję.

Niekiedy chcąc zamówić wydruk ulotek, zleceniodawca nierzadko przekonuje się ich cena jest wyższa niż się tego spodziewał. Jednak nie należy wtedy załamywać rąk. Oferta drukarni znajdująca się w Internecie jest spora. Ceny proponowane za wykonanie ulotek są naprawdę różne. Dlatego też skrupulatne poszukiwania i analiza cennika to pierwszy krok do tego, aby nie wydać zbyt wiele. Być może okaże się, że warto skontaktować się z drukarnią w innym mieście lub bardziej oddaloną od siedziby firmy, która świadczy taniej takie usługi.

Więcej znaczy taniej

Być może stwierdzenie, że większą ilość ulotek można zamówić w korzystniejszej cenie, brzmi dosyć niedorzecznie, to jednak jest to prawda. Drukarnie proponują niższe ceny, jeżeli klient składa im odpowiednio duże zlecenie. Dlatego im większy nakład druku, tym cena za jedną ulotkę jest niższa. Za całe zamówienie będzie trzeba oczywiście zapłacić więcej, ale wystarczy wykonać prosty rachunek, aby przekonać się, że taka opcja jest przyjaźniejsza dla kieszeni.

Dzięki drukowaniu większej ilości ulotek metodą druku offsetowego można sprawić, że ich cena jest niezwykle atrakcyjna dla zleceniodawcy. Ponadto materiały reklamowe tego typu są bardzo szybko wykorzystywane do promocji, dlatego zdecydowanie lepiej drukować ich więcej” – mówi ekspert z drukarni GRIST99.

Lepsza jakość ulotek

Ulotki reklamowe mogą mieć różnego rodzaju gramaturę. Na skutek tego niektóre z nich są drukowane na cienkim, a inne na grubszym papierze. Nie przekłada się to wprost na ich wygląd, ale odpowiada za ich jakość i żywotność. Tym, którym zależy, aby ich ulotki jak najdłużej towarzyszyły klientom, można także polecić ich foliowanie lub lakierowanie. Jest to oczywiście związane z większymi kosztami, jednak tak wykonane materiały reklamowe są trwalsze i zapozna się z nimi więcej osób. Dlatego też jest to rentowna inwestycja.

Kontakt z drukarnią

Aby nie przepłacać za ulotki, można po prostu skontaktować się z zaufaną drukarnią. Specjaliści, którzy będą znali budżet zleceniodawcy, podpowiedzą mu najlepsze rozwiązania co do rozmiaru i wyglądu wydruku. Dzięki temu wyda on dokładnie tyle pieniędzy, ile zakładał. 

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz