Artykuł sponsorowany

Jak dobrze zaprojektować ulotkę reklamową?

Jak dobrze zaprojektować ulotkę reklamową?

W dobie internetu standardowe ulotki reklamowe wydawać by się mogło mają coraz mniejszą moc. Niemniej w wielu przypadkach ich minimalna skuteczność nie wiąże się z formą przekazu, a raczej z nieodpowiednią treścią i wyglądem. Jak zatem dobrze zaprojektować ulotkę, tak aby przykuła uwagę klienta, a nie wylądowała natychmiast w koszu? Przekonajcie się sami, czytając poniższy artykuł.

Chwytliwe hasło reklamowe

Wiele osób koncentruje się na tym, aby ulotka zawierała dokładne dane firmy, nazwę, jej adres, czy telefon kontaktowy. Oczywiście są to informacje bardzo istotne, niemniej nie one powinny dominować na ulotce. Odbiorca musi się przede wszystkim zaciekawić daną treścią, a nie zobaczyć tylko logo i nazwę firmy. Chwytliwe i proste hasło reklamowe jest niezastąpione, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Najlepiej zadbać o to, aby krótki przekaz pokazywał korzyść, jaką odbiorca otrzymuje dzięki Waszej ulotce. Dobrze sprawdzają się w tym przypadku:

  • vouchery na zakupy lub usługi,
  • ulotki w formie indywidualnego zaproszenia na wydarzenie,
  • porady, wskazówki,
  • bony na odbiór prezentu,
  • kod na darmową dostawę lub zniżkę.

Niezależnie od tego, po jakie rozwiązanie sięgniecie, warto, aby miało ono termin ważności. Tego typu zachęty bez konkretnego terminu ważności, rozleniwiają klientów i nie motywują do działania.

Estetyczny projekt ulotki i dobrana treść

Aby ulotka reklamowa przyciągnęła uwagę klienta należy takie zwrócić uwagę na jej estetyczny projekt. Wszystkie elementy mają znaczenie, ponieważ powierzchnia ulotki zazwyczaj jest bardzo mała. W związku z tym każdy jej fragment powinien być przemyślany i dobrze dopasowany.  Zwróćcie uwagę na rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystykę, ilość treści. Te elementy powinny być spójne z Waszym przekazem i przede wszystkim dobrane do grupy docelowej. By ulotka reklamowa była skuteczna, nie ma miejsca na przypadki. Jeśli chcecie trafić do kobiet w średnim wieku, młodzieńczy slogan z pewnością nie będzie najlepszą metodą na przyciągnięcie ich uwagi.

Dobra jakość wydruku

Nie bez znaczenia jest również jakość druku ulotki, czy dobór papieru. Jeśli zajmujecie się sprzedażą usług lub towarów premium, warto postawić na wysokiej jakości papier z uszlachetnieniem, tak aby utożsamiał się on z rangą Waszych produktów. Jeśli nie jesteście pewni, jakie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku zaprojektowanej ulotki reklamowej, to warto udać się do dobrej punktu poligraficznego, jak na przykład drukarni Mediatim i zasięgnąć porady specjalistów. Doświadczony zespół na miejscu chętnie pomoże Wam podjąć decyzję, tak by ulotki spełniały oczekiwania i przyciągały uwagę klientów.

 

Opracowanie:
Gorzów Wielkopolski, Łokietka 32 lok. 33
tel. 95 736 22 11
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz