Artykuł sponsorowany

Golden Serwis – Merchandising sposobem na zwiększenie zysków

Golden Serwis – Merchandising sposobem na zwiększenie zysków

Rozwój firmy o profilu handlowym uzależniony jest od wielu czynników. Jednym z ważniejszych jest sposób ekspozycji produktu – bez względu na branżę. Firmy takie jak Golden Serwis Mirosława Białobrzewskiego dobierają działania prosprzedażowe indywidualnie, przez co funkcjonowanie przedsiębiorstw klienta mających na celu poprawę . Na czym polega stosowanie merchandisingu w praktyce?

Dobry Merchandising – istota działań prosprzedażowych

O działaniach prosprzedażowych w formie promocji krzyżowych mówi się coraz więcej. Jak tłumaczy nam ekspert z firmy Golden Serwis Mirosław Białobrzewski:

Chcąc poprawić wynik finansowy, każdy podmiot z branży handlowej winien poświęcić chwilę na odpowiednią strategię merchandisingową. Znajomość samych technik i zasad, jakimi się kierować nie wystarczy. Potrzebna jest jeszcze umiejętność połączenia wszystkich elementów składających się na ekspozycję produktów w jedną całość. Zwłaszcza jeśli chodzi o obszar działań visual merchandisingu (VM), a mianowicie reklamy, telewizji, prasy, internetu i social media.

Personalizacja i indywidualizm – współczesna promocja firm

Czynności zwiększające dochody firm muszą być uszyte na miarę. W Golden Serwis wszelkie instrumenty promocji wprowadzane są dopiero po przeanalizowaniu sytuacji klienta, zdefiniowaniu profilu kupujących, określeniu kanałów dystrybucji i sposobu ich prezentowania. Wszystko na podstawie oczekiwań prozakupowych przyszłych osób korzystających z oferty. W ramach współpracy, specjaliści ze wspomnianego biura zajmują się bankowością, logistyką, analizą procesów produkcyjnych swoich partnerów. Wszystko po to, by zwiększyć ich przychód.

Wsparcie sprzedażowe na najwyższym poziomie

Największą skuteczność promocji krzyżowych daje m.in. stała obserwacja konkurencji, sposobu ekspozycji towarów, badania tajemniczego klienta, czy zbieranie informacji o trendach w analizowanej branży. Doświadczenie i wiedza merytoryczna omawianej firmy pozwala uniknąć pułapki źle użytych zasad merchandisingu, które tylko na pozór są proste.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz