Artykuł sponsorowany

Geometria kół w ofercie firmy Kreg sp. z o.o.

Geometria kół w ofercie firmy Kreg sp. z o.o.

Geometria kół powinna być wykonywana co roku. Do warsztatu samochodowego dobrze jest się zgłosić po zakończeniu sezonu zimowego. Regulacja położenie kół jest niezbędna do tego, aby zagwarantować sobie oczekiwany komfort i bezpieczeństwo jazdy. Ponadto, istnieje możliwość zredukowania zużycia paliwa (z powodu mniejszych oporów). Opony są mnie narażone na przedwczesne zużycie, co również stanowi zaletę. Usługa znajduje się w ofercie Kreg sp. z o.o.

Czym jest geometria kół?

Faktem jest, że wielu posiadaczy czterech kółek nie ma pojęcia, czym jest geometria kół. To regulacja kilku ustawień ich położenia (w tym zbieżności). Ważne jest, aby stosować się do danych fabrycznych oraz wskazań producenta. Poszczególne wartości różnią się ze względu na markę i model auta. Ważne, aby usługa została zrealizowana przez fachowca, który ma do dyspozycji nowoczesny sprzęt pomiarowy.

Normalnym jest, że geometria kół się zmienia. Części eksploatacyjne zawieszenia ulegają zużyciu. Przemierzając drogi i bezdroża trudno jest uniknąć dziur i nierówności. Ponowna regulacja niezbędna jest także po montażu nowych opon lub elementów układu kierowniczego czy zawieszenia.

- informuje jeden z pracowników przedsiębiorstwa Kreg sp. z o.o.

Kiedy należy wykonać geometrię kół?

Geometria kół powinna być wykonywana systematycznie - nie tylko po wymianie ogumienia lub montażu nowych części. Warto zgłosić się do wyspecjalizowanego warsztatu także po drobnej stłuczce, a nawet wjechaniu w głęboką dziurę drogową. Nieprawidłowości można dość łatwo rozpoznać, ponieważ wygoda jazdy ulega obniżeniu. Zazwyczaj pojazd "ściąga" na jedną stronę, a bieżnik opon zużywa się nierównomiernie.

Bardzo ważne jest to, aby auto posiadało sprawne zawieszenie i układ kierowniczy. Geometria kół ma sens tylko wtedy, gdy zostanie przeprowadzona po niezbędnych naprawach. Usługa nie jest przeprowadzana w pojazdach z uszkodzonymi drążkami kierowniczymi. Przeszkodę stanowią także zużyte tuleje wahaczy, a nawet duża różnica pomiędzy grubością bieżnika opon w tej samej osi.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz