Artykuł sponsorowany

Firma Jarosława Pietnoczki „DOBRY SERWIS”, czyli kompleksowa pomoc komputerowa dla firm

Firma Jarosława Pietnoczki „DOBRY SERWIS”, czyli kompleksowa pomoc komputerowa dla firm

Najlepsze pracownie serwisowe sprzętu komputerowego otwarte są na obsługę zarówno klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych oraz biznesowych. Stałe usługi w ramach korzystnych umów proponowane są przez serwisantów IT dla urzędów, szkół, szpitali czy różnych przedsiębiorstw usługowych. Liczyć mogą one zarówno na sprawną naprawę komputerów, laptopów i monitorów, jak i na wsparcie przy wymianie urządzeń na nowe. Szeroką obsługę firm w ramach pomocy komputerowej oferuje m.in. Jarosław Pietnoczka i jego firma „DOBRY SERWIS”. Jej siedziba znajduje się w miejscowości Dobre Miasto w okolicy Olsztyna.

Stałe usługi serwisu komputerowego

W ramach kompleksowej pomocy komputerowej świadczonej dla firm tacy serwisanci jak Jarosław Pietnoczka są w stanie zapewnić błyskawiczne naprawy urządzeń z wykorzystaniem wysokiej klasy części zamiennych lub oryginalnych. Najlepsze pracownie naprawcze, które współpracują z klientami biznesowymi, gwarantują im m.in. remonty laptopów, odzyskiwanie i archiwizację danych, wymianę matryc w notebookach czy czyszczenie i konserwację komputerów. Ważna jest też w firmach instalacja dobrych systemów operacyjnych i oprogramowania, w tym wdrażanie antywirusów. Specjaliści z pracowni komputerowej „DOBRY SERWIS” są w stanie zapewnić wysokiej klasy programy, które spełnią potrzeby przedsiębiorstwa muszącego chronić swój rozbudowany system ERP czy CRM.

Klienci biznesowi w ramach pomocy komputerowej liczyć mogą również na naprawę układów zasilania, grafiki czy na naprawy gniazd, zasilaczy i wtyczek. Jarosław Pietnoczka radzi sobie doskonale z każdym sprzętem niezależnie od jego marki oraz modelu. Dzięki stałej współpracy firmy mogą zaś liczyć na szybki oraz tani serwis.

Helpdesk dla firm

Stała pomoc komputerowa oferowana firmom może dotyczyć również tzw. helpdesku, czyli bieżącej opieki technologii IT klienta. Pracownia „DOBRY SERWIS” w tym zakresie udziela mailowych oraz telefonicznych porad dotyczących małych awarii sprzętu czy oprogramowania. Wsparcie może odbywać się też przez takie narzędzia jak pulpit zdalny, a wszystko zależy od potrzeb klienta oraz tego, jak bardzo rozbudowaną infrastrukturą komputerową dysponuje w swoich biurach.

Helpdesk najczęściej dotyczy wsparcia przy awariach funkcji różnych programów, w tym poczty. Często związany jest on również rozwiązywaniem problemów z łączem internetowym.

Wsparcie przy kupnie nowego sprzętu komputerowego

Pomoc komputerowa dla firm nie tylko musi dotyczyć zdalnego wsparcia w ramach helpdesku, a także dojazdu do klienta i wykonywania napraw na miejscu. Takie pracownie jak „DOBRY SERWIS” oferują również swoim partnerom biznesowym usługi doradcze. Jarosław Pietnoczka pomaga wybrać przedsiębiorcom dobry sprzęt komputerowy, również go modernizując oraz rozbudowując. Specjalista ten współpracuje z największą hurtownią urządzeń komputerowych i IT w Europie, zapewniając własną sprzedaż komputerów PC, notebooków, monitorów, drukarek, projektorów, podzespołów do komputerów i akcesoriów komputerowych. Pochodzą one od takich producentów jak DELL, HP, LENOVO, INTEL, ASUS, APPLE, ACER, FUJITSU, MSI, ZOTAC, SAMSUNG, SIEMENS czy TOSHIBA.

Informatyk Jarosław Pietnoczka tłumaczy również klientom, kiedy warto kupić urządzenia za gotówkę, a kiedy warto skorzystać z innych opcji finansowania: rat, kredytów operacyjnych, leasingów finansowych, a nawet dotacji UE. Wsparcie dobrego specjalisty IT jest dzisiaj zatem nieocenione. To informatycy dbają bowiem każdego dnia, by tysiące pracowników biurowych mogło wykonywać swoją pracę wydajnie i szybko. Bez sprawnego sprzętu komputerowego nie jest to możliwe. 

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz