Dynamometry Radiolink Plus w ofercie autoryzowanego dystrybutora EWP

Czym wyróżnia się dynamometr bezprzewodowy Radiolink Plus?
- lekką konstrukcją duraluminiową (aluminium lotnicze klasy 2014-T6), zapewniające dużą wytrzymałość w trudnych warunkach pogodowych oraz niewielką masę zaledwie 8,6 kg;
- transmisją radiową 2,4 GHz z ręcznym terminalem bezprzewodowym wyposażonym w zasięg do 700 metrów;
- zasilaniem 2x AA terminala i 4x AA dynamometru, co gwarantuje im kolejno 60 i 1200 godzin pracy;
- dokładnością pomiarową +/- 0,3%, potwierdzoną licznymi testami;
- wysokim współczynnikiem bezpieczeństwa 5:1;
- wykonaniem w wysokiej klasie ochrony IP67;
- szeroką funkcjonalnością: zmiana jednostek (kg, t, lb), kN peak – wartość szczytowa, hold – zamrożenie pomiaru na wyświetlaczu, tarowanie, akustyczny alarm przeciążenia;
- nośnością maksymalną 35000 kg.
Doradcy sprzedażowi z firmy Elektryczne Wagi Przemysłowe dodają, że najlepsze urządzenia z rodziny Radiolink Plus mogą być podłączone do smartfona i specjalnej aplikacji iOS lub Android, a także do różnego oprogramowania dzięki funkcji Bluetooth. Ponadto sprzęty takie mogą być podpięte pod wzmacniacze sygnału, bezprzewodowe tablice wyników LED czy nawet pod stacje bazowe z wyjściami analogowymi. Nie można również pominąć faktu, iż wiele z nich dostosowanych jest do wymogów ATEX, co pozwala zastosować je w warunkach zagrożonych wybuchem i pożarem.
Gdzie można zastosować dynamometr bezprzewodowy Radiolink Plus?
Dynamometry bezprzewodowe Radiolink Plus mają bardzo szerokie zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu lekkiego i ciężkiego, w sektorze transportowym (zwłaszcza w transporcie intermodalnym), a także w rolnictwie oraz budownictwie. W zależności od modelu zakupionego od firmy Elektroniczne Wagi Przemysłowe może się on przydać się przy:
- testowaniu obciążeń worków na wodę stosowanych w technikach morskich i offshorowych,
- ważeniu za pomocą wysięgników, dźwigów przemysłowych, belek,
- dźwigach budowlanych, przemysłowych i morskich,
- monitorowaniu obciążeń belek rozrzutników,
- pomiarze ciężarów różnych ładunków,
- holowaniu pojazdów,
- jednopunktowym cumowaniu,
- testowaniu holowników,
- testowaniu naciągu na słupku,
- transferach ładunków STS (ship-to-ship).