Materiał Partnera

Druk ulotek reklamowych. O czym warto pamiętać?

Druk ulotek reklamowych. O czym warto pamiętać?

Ulotki stanowią jedną z najpopularniejszych form reklamy. Ich mały rozmiar, łatwa dystrybucja oraz przystępne ceny druku sprawiają, że do promocji swoich usług wykorzystują je nawet te najmniejsze – jednoosobowe firmy. Przed decyzją o zamówieniu w drukarni materiałów tego typu, należy wiedzieć o kilku ważnych rzeczach. W naszym artykule podpowiadamy, o czym warto pamiętać przy druku ulotek reklamowych.

Dobra drukarnia internetowa

Liczba drukarni, istniejących na rynku, nieustannie rośnie. W związku z tym mamy dostęp do wielu ofert druku ulotek reklamowych. Którą z nich wybrać? My zdecydowanie polecamy skorzystanie z usług drukarni internetowej. Dlaczego?

Obecnie wybór usług, oferowanych online, posiada wiele zalet. Takie rozwiązanie przede wszystkim pozwala na oszczędności finansowe. Niższe koszty, związane z transakcją internetową sprawiają, że automatycznie cena usługi jest bardziej atrakcyjna niż w przypadku drukarni stacjonarnej.

Ponadto korzystanie z usług online umożliwia oszczędność naszego cennego czasu. Cały proces, od początku do końca – od projektu do dostarczenia gotowego produktu, odbywa się bowiem bez konieczności opuszczania przez nas domu czy biura. Wystarczy jedynie sprawne łącze internetowe oraz komputer. Wszystko załatwimy za pośrednictwem strony www wybranej przez nas drukarni. Oczywiście, w razie pojawiających się pytań, wątpliwości lub ewentualnych trudności, zawsze możemy się skontaktować z przedstawicielami firmy.

Drukarnie internetowe zapewniają również komfort i wygodę. Czynne są bowiem 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Możemy zatem swobodnie składać zamówienia przez całą dobę, także w weekendy czy święta.

Druk ulotek reklamowych – odpowiedni projekt

Kolejną, bardzo ważną sprawą, o której należy pamiętać podczas drukowania ulotek reklamowych, jest dobry projekt. Jak on powinien wyglądać? Co musi się znaleźć na ulotce?

Zapytaliśmy o to naszego rozmówcę z drukarni internetowej prograf24: Na ulotce reklamowej z pewnością musi znaleźć się dokładny adres siedziby firmy oraz niezbędne dane kontaktowe takie jak adres e-mail czy telefon. Na ulotce musi także znaleźć się nazwa przedsiębiorstwa, ale – co istotne – nie w jej centralnej części, jak to się często zdarza.

A dlaczego?

W centralnym punkcie ulotki powinno się znaleźć hasło reklamowe, ponieważ to ono stanowi strategiczny element reklamy. Odpowiednie hasło zaś powinno być krótkie, chwytliwe oraz zawierać w sobie sformułowanie, będące ostrzeżeniem lub obietnicą. Taka forma hasła budzi w odbiorcy, czyli potencjalnym kliencie, największe emocje, a co za tym idzie motywuje go do działania. Tak mówi psychologia reklamy – tłumaczy nasz rozmówca.

O czym jeszcze należy pamiętać przy druku ulotek reklamowych?

Drukując ulotki z pewnością warto rozważyć jeszcze umieszczenie na nich kuponów rabatowych lub informacji o możliwych zniżkach dla osób, które np. z ulotką odwiedzą naszą firmę i skorzystają z oferowanych usług.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz