Materiał Partnera

Dlaczego warto zorganizować wesele w hotelu?

Dlaczego warto zorganizować wesele w hotelu?

Wesele to jedna największych imprez, jaką będziemy mieli okazję zorganizować w czasie całego swojego życia. Nic więc dziwnego, że przyszli Państwo Młodzi dokładają wszelkich starań, by dopiąć wszystkie przygotowania na ostatni guzik. Planowanie przyjęcia weselnego należy rozpocząć od znalezienia odpowiedniego miejsca. Coraz więcej młodych ludzi decyduje się zorganizować wesele w hotelu, przemawia za tym kompleksowość usług. Jakie zalety ma takie właśnie rozwiązanie?

Przestronna sala

Hotele dysponują zazwyczaj dużymi i przestronnymi salami bankietowymi, które są w stanie pomieścić nawet 150 osób. Jest to doskonałe rozwiązanie dla narzeczonych, którzy planują większe wesele. Ze względu na prestiż całego obiektu, sale te zaaranżowane są w sposób niezwykle estetyczny, zgodnie z aktualnymi trendami wnętrzarskimi. Często przyszli Państwo Młodzi nie muszą ponosić dodatkowych kosztów związanych z dekoracją pomieszczenia. Wystarczy ozdobić salę przy pomocy świeżych kwiatów i innych pomniejszych dodatków, by uzyskać spektakularny efekt. Co ważne, sale bankietowe w hotelach posiadają zazwyczaj wystrój uniwersalny. Nic nie stoi więc na przeszkodzie do organizacji przyjęcia weselnego o określonej tematyce, które cieszą się ostatnio sporym zainteresowaniem.

Wykwintne menu

Jak informuje pracownik Hotelu Madelaine położonego w malowniczym Lwówku Śląskim – pary, które decydują się na przyjęcie weselne w hotelu nie muszą martwić się o menu. Karta dań jest szczegółowo omawiana z organizatorami i znajdują się w niej potrawy wybrane właśnie przez nich. Za ich przygotowanie odpowiada hotelowa kuchnia, która do komponowania dań używa wysokiej jakości składników pochodzących od lokalnych dostawców. Dobre hotele oferują przyszłym małżonkom wiele innych udogodnień takich jak zakup tortu i ciasta, zapewnienie tradycyjnego chleba powitalnego, owoców czy napitków. Wszystko jest kwestią wcześniejszych ustaleń. Organizacja wesela w hotelu to ogromna wygoda, zwłaszcza jeżeli decydujemy się na przyjęcie z poprawinami. Mamy wówczas pewność, że wszystkie dania zostaną w optymalnych warunkach przechowane do następnego dnia, co nie wpłynie negatywnie na ich smak i aromat. Ponadto zawsze istnieje jeszcze możliwość domówienia innych potraw na poprawiny lub zapewnienie gościom atrakcji w rodzaju wiejskiego stołu, tradycyjnego piwa z beczki czy grilla.

Wygoda dla gości i bonus dla nowożeńców

Wiele rodzin posiada krewnych rozsianych po całym kraju, a nawet poza jego granicami. Zebranie ich wszystkich w jednym miejscu wiąże się więc z koniecznością zapewnienia weselnikom komfortowego noclegu. W takim wypadku organizacja uroczystości w hotelu jest najlepszym rozwiązaniem. Po skończonej imprezie goście udadzą się do swoich pokoi na spoczynek, by z nową energią wkroczyć na poprawiny. Dobre hotele oferują także pokój dla nowożeńców, który zazwyczaj wliczony jest w cenę przyjęcia. Posiada on często podwyższony standard, by Młoda Para pierwszą wspólną noc spędziła w niemalże luksusowych warunkach.

Opracowanie:
Lwówek Śląski, Henryka Brodatego 2
tel. 501 069 420
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz